Bij het bouwen van een versterker is het juist wel handig om de versterker te kunnen zien....hannesie schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoef helemaal geen versterkers te zien.
groet,
Aat
Moderator: Beheerdersteam
Bij het bouwen van een versterker is het juist wel handig om de versterker te kunnen zien....hannesie schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoef helemaal geen versterkers te zien.
Dus als ik het goed begrijp,Ik moet alleen weten wat er draait, en hoe ik het harder en zachter kan zetten.
Verder een luidspreker die eigenlijk niet zichtbaar zou zijn zou dan het optimum zijn.
En ik heb juist de moeite genomen om de buizen bij deze versterker binnen boord te houden!hannesie schreef:Tot nog toe, maar dat kan aan mij liggen, heb ik er maar 1 gezien waarbij de buizen in de kast blijven.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... hilit=6550
100% mee oneens. Hoeven niet eens buizen te zijn, maar een mooi stukje gebouwde electronica, art! Luidsprekers, netjes gebouwd en afgewerkt, lust voor het oog...hannesie schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoef helemaal geen versterkers te zien.
Ik moet alleen weten wat er draait, en hoe ik het harder en zachter kan zetten.
Verder een luidspreker die eigenlijk niet zichtbaar zou zijn zou dan het optimum zijn.
Helaas, zover ben ik nog niet.![]()
Het gaat uiteindelijk toch om het luisteren....?
Dat doe je met je oren!
Het was met name die kasten die ik zag van die mijnheer Moers, het lijkt wel of je in een machinekamer zit.Barry2001 schreef:100% mee oneens. Hoeven niet eens buizen te zijn, maar een mooi stukje gebouwde electronica, art! Luidsprekers, netjes gebouwd en afgewerkt, lust voor het oog...
Mwoah, het heeft ook zo z'n charme. kijk. ik hoef ze ook niet thuis te hebben. maar het is wel leuk om te zien.hannesie schreef:Het was met name die kasten die ik zag van die mijnheer Moers, het lijkt wel of je in een machinekamer zit.![]()
Dan denk ik, met de huidige stand van de techniek, dat moet toch anders kunnen.![]()
Valt mee hoor Hans.hannesie schreef:TheoK krijgt dadelijk een hekel aan mij, omdat ik zijn topic vervuil.
Er moet helemaal niets Theo, maar inderdaad als schermrooster en keerrooster beide aan massa liggen doet een penthode niets meer. In het draadje over Bestpenthode heb ik eigenlijk hetzelfde gedaan met een EF184. Resultaat : geen stroom meer door de buis en geen versterking...TheoK schreef:Heb ik toen niet gedaan Aat.
Had dat gemoeten?