Fotoimpressie Phonodude in aanbouw.
Moderator: Beheerdersteam
Fotoimpressie Phonodude in aanbouw.
Net nieuw hier...
Wilde deze foto's met mijn medelanders delen. Ik heb het schema van triode dick gebruikt van afgelopen jaar, dus de mk3 versie.
De buitenkant is af, maar er wordt nog hard aan de binnekant gewerkt.
Rest volgt.
Jonn
Wilde deze foto's met mijn medelanders delen. Ik heb het schema van triode dick gebruikt van afgelopen jaar, dus de mk3 versie.
De buitenkant is af, maar er wordt nog hard aan de binnekant gewerkt.
Rest volgt.
Jonn
Nee de voeding en de versterker komen in een apart kastje, de twee kasjes zijn identiek. het versterker gedeelte hebben we even alleen de bovenplaat genomen, om een voorlopige test te doen.TubeHead schreef:ziet er goed uit !! zo te zien zit de voeding in de zelfde behuizing als de versterker ?
Btw.. op de tweede foto, links boven in. Wat is dat voor een mooie projectje ? Einder versterker ?
dat is een el34 projectje van mijn schoonvader. zo liggen er bij hem nog heel wat onaf projecten.
ja, dit keer wel, bij de Bill van triode dick hadden we dat in eerste instantie niet gedaan, dit is inmiddels aangepast naar 1 aardster.thetris schreef:ziet er goed uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat. Gebruik je een centraal massa punt?
Jonn
Eind-Resultaat
Klaar, af... klinkt geweldig... ben super tevreden.
Kwam er alleen te laat achter dat ik de ingang en uitgang eigenlijk om had moeten draaien. kleine aanpassingen hou je toch.
Jonn
Klaar, af... klinkt geweldig... ben super tevreden.
Kwam er alleen te laat achter dat ik de ingang en uitgang eigenlijk om had moeten draaien. kleine aanpassingen hou je toch.
Daar heb ik gelukkig geen last van. De voeding zit in een zelfde kasje, met een stalen binnenwand.disco schreef:Het blijft een mooi kastje om te zien.
Goed opletten met het strooiveld van de trafo's, of afgeschermde jongens gebruiken![]()
Jonn
Klaar is het nooit, maar je kan (mocht je tijd hebben) vandaag wel even langskomen.mischa72 schreef:Wil dat zeggen dattie helemaal klaar is? ja? ja? ja?
Ga je overigens ook naar de meeting volgende week?
Groeten,
Mischa
Dat is tegenwoordig in het vd Valk hotel toch? had ik gezien op de site.
zelfde tijden? Hoe moet ik een en ander aanpakken om als introducé te gaan, en wat staat er op de agenda?
Jonn
Vandaag wordt een beetje krapjes, we spreken wel eens wat af.Jonn schreef:Klaar is het nooit, maar je kan (mocht je tijd hebben) vandaag wel even langskomen.
Met de meeting bedoel ik de ZBA-meeting. Ik weet niet of je je daar al voor ingeschreven hebt? Anders vrees ik het ergste namelijk, dat het vol zit. Mocht je willen gaan, moet ik even kijken of een bekende van mij (die ik ingeschreven heb) ook mee gaat, anders zou je op zijn naam mee kunnen (ik hoop dat de organisatie daar geen moeite mee heeft
Groeten,
Mischa