Welke versterker
Moderator: Beheerdersteam
Welke versterker
Voor een paar jaar terug was volgens sommige dit een goede versterker: Sonic Impact 5066.
Nu is die redelijker wijs niet meer te verkrijgen. (fabrikant failliet)
Nu schijnt de Topping TP20 Mark2 het geld waard te zijn. Mede dankzij de TA2020 chip er in.
Nu zit er in een Muse M20 ook een TA2020 chip.
Zijn de Muse en de Topping redelijk wijs hetzelfde?
Ik wil er een mp3 speler op aansluiten als bron en als uitvoer. een set zoals Bamboo II.
Nu is die redelijker wijs niet meer te verkrijgen. (fabrikant failliet)
Nu schijnt de Topping TP20 Mark2 het geld waard te zijn. Mede dankzij de TA2020 chip er in.
Nu zit er in een Muse M20 ook een TA2020 chip.
Zijn de Muse en de Topping redelijk wijs hetzelfde?
Ik wil er een mp3 speler op aansluiten als bron en als uitvoer. een set zoals Bamboo II.
Re: Welke versterker
En daaronder staat :

http://www.parts-express.com/pe/showdet ... er=300-958Click here for our recommended replacement.
Als je hem niet van zover wilt halen (porto e.d.): https://www.intertechnik.de/Shop/Versta ... 7046,93885
Who, meerdere weten hoe te vinden op het www. Dank daarvoor.
Dan komt er bij mij een nieuwe vraag naar boven hoe verhouden de Dayton en de Muse zich tov elkaar?
Wat ik zo kon vinden is het feit dat de Muse/ Topping de Mark II is van de Dayton?
Dan komt er bij mij een nieuwe vraag naar boven hoe verhouden de Dayton en de Muse zich tov elkaar?
Wat ik zo kon vinden is het feit dat de Muse/ Topping de Mark II is van de Dayton?
Ik heb een Topping TP21 op mijn computer aangesloten.
Speelt leuk,maar valt me tegen.
Iritatie begint al bij de zeer kleine speaker aansluitingen,de aan uit knop op de achterkant,en de geringe versterking.
Neem dan een Dynavox versterkertje CS-PA 1,meer versterking,goede klank,betere speaker aansluitingen,aan uit op frontpaneel,ideaal voor de computer of koptelefoon.
Eigenlijk maar 1 nadeel,de volume pot,,kraakt soms,vervangen dus....
Maar de prijs zit in hetzelfde segment............
Speelt leuk,maar valt me tegen.
Iritatie begint al bij de zeer kleine speaker aansluitingen,de aan uit knop op de achterkant,en de geringe versterking.
Neem dan een Dynavox versterkertje CS-PA 1,meer versterking,goede klank,betere speaker aansluitingen,aan uit op frontpaneel,ideaal voor de computer of koptelefoon.
Eigenlijk maar 1 nadeel,de volume pot,,kraakt soms,vervangen dus....
Maar de prijs zit in hetzelfde segment............
Dat lijkt wel dezelfde als de Sonic ImpactFR_Aad schreef: