De onderkant is dus volledig ,,ground plane,, als ik het goed begrijp.
Ben benieuwd hoe dit gaat klinken.
Moderator: Beheerdersteam
Heb mijn commentaar verwijderd,die van , sjons, was niet gepast om het te laten staan.[heeft ook niets te maken met dit onderwerp,weg,gesjonst zeg ik dan maarsjons schreef:Hoeveel printjes heb je wel niet? Of bestel je er altijd een paar extra, voor het breken
Que? Ik ben nu even kwijt wat je er eerst had staan democles, maar volgens mij reageerden wij allebeide op Fokko, en niet op elkaar... Of heb ik iets gemist waardoor ik nu het probleem niet meer zie? Wat mij betreft hoef je niet dingen "weg-te-sjonsen" zoals je dat zo leuk noemt...democles schreef:Heb mijn commentaar verwijderd,die van , sjons, was niet gepast om het te laten staan.[heeft ook niets te maken met dit onderwerp,weg,gesjonst zeg ik dan maarsjons schreef:Hoeveel printjes heb je wel niet? Of bestel je er altijd een paar extra, voor het breken]
NEXT.............
Nu weet ik het weer, en ja, daar doelde ik inderdaad niet opdemocles schreef:Oke, das beter..
Dacht dat je het had over de opmerking,die ik had over de ondersteuning van de print.
Schoot me in het verkeerde keelgad,dat de printen dan wat breekbaarder werden![]()
Maar goed,bijgelegt,bij deze
Misverstand dus,sorry
Net zoals Vin... (heuh, hij's weg?), heuh, wat ik dus zeggen wou, ik heb dan eventueel ook wel interesse in een setje (toch? L+R), dus mocht het inderdaad zover komen, houd ik mij aanbevolen...Fokko schreef:... Ik ga ze zelf bouwen en als ik zeker ben dat alles goed werkt, de printen dan tegen kostprijs verkopen (€10,-- incl verzending p/s). ...
Is deze leverancier wat voor je? http://www.hificollective.co.uk/components/kiwame.htmlsjons schreef:Nog enige vooruitgang hier?
Ik ben inmiddels ook in het bezit van een setje printen, en druk bezig met het verzamelen van de onderdelen. Aangezien ik een van de leveranciers op Fokko z'n BOM niet meer vertrouw wou ik de kiwames bij acoustic dimension bestellen, maar die hebben een minimum bestelaantal van 10. Zijn er toevallig ook meer mensen die deze dude bouwen en de kiwames nog moeten aanschaffen? (ik weet dat vinculum afgehaakt is)
En Fokko, had je ook al een idee hoe je de bestukte printjes gaat inbouwen?
Hmmm.... ik zie dat ik beter eerst de rest van het topic kan lezen...Dan schreef:Is deze leverancier wat voor je? http://www.hificollective.co.uk/components/kiwame.htmlsjons schreef:Nog enige vooruitgang hier?
Ik ben inmiddels ook in het bezit van een setje printen, en druk bezig met het verzamelen van de onderdelen. Aangezien ik een van de leveranciers op Fokko z'n BOM niet meer vertrouw wou ik de kiwames bij acoustic dimension bestellen, maar die hebben een minimum bestelaantal van 10. Zijn er toevallig ook meer mensen die deze dude bouwen en de kiwames nog moeten aanschaffen? (ik weet dat vinculum afgehaakt is)
En Fokko, had je ook al een idee hoe je de bestukte printjes gaat inbouwen?
Ik denk de DC gloei voeding waarschijnlijk...............wat is dat derde printje daar rechts precies?
Voor printjes en alle onderdelen die daarop zitten zit ik nu op zo'n €160,- en ik moet de voeding nog. Buisjes heb ik ook nog niet meegerekend, maar als je een beetje zoekt kan je die ook voor zo'n €5,- tot €10,- p.s. wel vinden. Ik heb dan wel Fokko z'n lijstje redelijk opgevolgd, dus misschien kan je nog wat besparen door hier en daar goedkopere componenten te nemen, maar dat zal niet veel zijn...Zweitse schreef:Wat zijn ongeveer de totale kosten voor dit moois.