Luidspreker virus

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
tonvandeacker
Contacteer:

Luidspreker virus

Bericht door tonvandeacker »

Hoi Allemaal

Mijn naamis Ton en ik ben nog net geen 50 jaar jong.
Als elektronicus ben ik thuis niet aktief bezig (voeger wel geweest) maar ik vind het geweldig om altijd bezig te zijn met mijn hobby's.
1 daarvan is sinds kort zelfbouw luidsprekers.
Het nabouwen van bestaande ideeen vind ik het leukst en deze eventueel aanpassen naar eigen smaak.

Het begon allemaal een paar maanden geleden dat ik een oude Denon PMA 860 kocht met CD speler omdat de vrouw haar CD verzameling weer normaal via de stereo wilde beluisteren. Een paar Infinity primus 300 vloerstaanders zorgde voor een zeer mooi gedetaileerd geluid.
Op zoek naar een setje speakers voor de serre waar ik veel tijd doorbreng (en de schuur) wilde ik zelf wat bouwen en kwam dus op dit forum terecht.
Ik heb al veel gelezen hier en moet nog veel leren. Ik lees me vooral in over filters bouwen.

Ik heb nu de eerste speakers klaar... gemaakt van een tannoy mx3 onderdelen luidspreker.
Reeds begonnen met het volgende project waar ik een onderwerp voor zal starten met foto's.

Ondertussen heb ik al 4 setjes speakers gekocht waarvan de Mission 750 SE me erg raakt...wat een geluid.
Daar ben ik nu een standaard voor aan het maken waarin een basspeaker gemonteerd word.

Je ziet het...het luidspreker virus heeft toegeslagen.

Tot ziens bij de onderwerpen.

Ton
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Re: Luidspreker virus

Bericht door Henkjan »

Hallo Ton, welkom hier.
Plaats reactie