dre schreef:volgens mij heeft ie eerst nog een ander klusje....
mafkees!
Moderator: Beheerdersteam
dre schreef:volgens mij heeft ie eerst nog een ander klusje....
Oh, ja, wacht even. ik zie het al....draadje verkeerd gelegd in de schema tekening...Ah!buis schreef:Is dat wel de bedoeling,alle relais op 12V of allemaal op 24V![]()
Je kunt gerust sommige relais op 12V laten werken en andere op 24V zolang het pinnetje(9) van het IC maar op de hoogste (24V) spanning staat.
Voor welke oplossing zou jij kiezen dan ?Ah!buis schreef:Het zal wel gaan zo,maar IK ben nog steeds niet gelukkig met de ontkoppel C's (strikt persoonlijk)
Nee, niet naar de massa van de aansluitklemmen maar naar de massa pin van het IC.ray5150 schreef:Ik zal niet ontkennen dat dat massaspoor tussen-de-pootjes door nou niet de meest elegante oplossing is...
Punt is dat ik nu een beetje op een punt zit dat er altijd wel wat is, als ik A verplaats heeft dat weer invloed op B en C,zeg maar.
Het oplossen van het ene probleem veroorzaakt weer een ander probleem, dat is nu een maal de beperking van enkelzijdig werken en zelf etsen. (in mijn geval dus.)
Misschien moet ik dat ienieminie massasppor maar laten vervallen en gewoon een draadje eronder solderen naar de massa bij de aansluitklemmen...![]()
Ik zie dat je al in de stemming bent voor 30 april, een rood wit blauw randje in je handdoek!ray5150 schreef:1 x printje ge-etst...
Nu nog een stuk of 150 gaatjes erin jassen...
Ja dat komt 'r van ,al die draadbruggenray5150 schreef:1 x printje ge-etst...
Nu nog een stuk of 150 gaatjes erin jassen...
Zal bestray5150 schreef:Ik kan d'r niet wakker van liggen !
Ja,zo zie er wel weer een gat inray5150 schreef:Ja, dat klopt. maar daar heb ik een hele simpele oplossing voor...