Nu je dat zegt............dre schreef:ray5150 schreef:We kunnen spreken van een geslaagde operatie...
toch gelukt!
dus jongens,de powerbuy is geopend!
Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
Mooi dat het gelukt is, ik ga van de week eens luisteren bij Walt!
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
Wat voor powerbuy heb je het over Dre?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
Powerbuy voor dit filterkastje?
Dan moet je eerst die PHL voor een nette AT vervangen
O ja, en je moet je mooie kast vervangen voor een lelijke plank
Hans is al wel goed bezig met punt 2 zie ik...
Groetjes Walter
Dan moet je eerst die PHL voor een nette AT vervangen
O ja, en je moet je mooie kast vervangen voor een lelijke plank
Hans is al wel goed bezig met punt 2 zie ik...
Groetjes Walter
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
Dan moet je hier maar niet meer komen luisteren...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
Ja, Dre, vertel eens, ik ben benieuwd....Walt schreef:Wat voor powerbuy heb je het over Dre?
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
Het is maar te hopen dat Dre zijn speakers minder vaag klinken dan sommige reacties van Dre hier op het forum
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
het 'net niet over de schutting' project.....ray5150 schreef:Ja, Dre, vertel eens, ik ben benieuwd....Walt schreef:Wat voor powerbuy heb je het over Dre?
net als ik: open en direct.Walt schreef:Het is maar te hopen dat Dre zijn speakers minder vaag klinken dan sommige reacties van Dre hier op het forum![]()
Groetjes Walter
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
Nog effe volhouden dre, je weet nu hoe het kan klinken.dre schreef:het 'net niet over de schutting' project.....![]()
dre schreef:net als ik: open en direct.(in your face vond ik net te ver gaan.
)
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
hannesie schreef:Nog effe volhouden dre, je weet nu hoe het kan klinken.dre schreef:het 'net niet over de schutting' project.....![]()
![]()
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
Ik net zoeken op het forum op 'schutting' echter niks zinvols te vinden... gaat zeker weer over een versterker ofzo, op dat subforum komt ik principieel niet
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
nope,was een pm aan Ray.
ik moest even vragen hoe het met je projectje liep.
ik moest even vragen hoe het met je projectje liep.
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
Toch nog een puntje van aandacht gevonden:
Het filterkastje pakt soms mobiele telefoon signalen op bijv. een inkomend sms-je.
Iemand enig idee of de 5m lange kabels die naar de peerless woofers gaan de schuldige kunnen zijn?
Groetjes Walter
Het filterkastje pakt soms mobiele telefoon signalen op bijv. een inkomend sms-je.
Iemand enig idee of de 5m lange kabels die naar de peerless woofers gaan de schuldige kunnen zijn?
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
Gewoon proberen, gooi die kabels er eens af.......
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
Even omwisselen voor wat korters, met 1.5 meter red je het ook...
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
Vandaag met Jeroen erbij nog even getest, inderdaad komt een sms geluid met name door via de subs dus ik verwacht dat een kortere kabel met een betere afscherming veel zal helpen. Zal hier in het weekend eens naar kijken.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
Pak het probleem bij de bron aan...
Wat vond J.D. er eigenlijk van ?
Wat vond J.D. er eigenlijk van ?
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
Hallo Ray,
Ik denk dat dat bordje hier snel zou zijn verdwenen
Wie weet post Jeroen nog zijn mening over het geluid in mijn AMT/C-quenze/XLS topic...
Groetjes Walter
Ik denk dat dat bordje hier snel zou zijn verdwenen
Wie weet post Jeroen nog zijn mening over het geluid in mijn AMT/C-quenze/XLS topic...
Groetjes Walter
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
de "bron" is tegenwoordig veel uitgebreiderray5150 schreef:Pak het probleem bij de bron aan...
Zoals daar zijn ,aai-pot , aai-pet en aai-gooimaar in m'n pet
Anne
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
Mijn aai-hond stoort anders niet!Ah!buis schreef:de "bron" is tegenwoordig veel uitgebreiderray5150 schreef:Pak het probleem bij de bron aan...![]()
Zoals daar zijn ,aai-pot , aai-pet en aai-gooimaar in m'n pet![]()
Anne
Re: Actief 2-weg scheidings filter - custom made.
Ingangsfilter (LP op 30 à 40 kHz) toepassen?! Is met zulke breedbandige opamps geen overbodige luxe...Het filterkastje pakt soms mobiele telefoon signalen op bijv. een inkomend sms-je.
