Thel
Moderator: Beheerdersteam
Thel
Hallo
Even een vraagje over een eintrap
Volgens de verkopende partij zou het gaan om een Thel ac100,maar als ik de einttrappen vergelijk dan klopt er iets niet.
Ook de eerdere versies van de ac100 (1993,94,95 en 2003 komen niet overeen
Herkent iemand deze trap?
Bedankt alvast
onderstaande een eindtrap van de versterker
en hier een thel ac 100
Even een vraagje over een eintrap
Volgens de verkopende partij zou het gaan om een Thel ac100,maar als ik de einttrappen vergelijk dan klopt er iets niet.
Ook de eerdere versies van de ac100 (1993,94,95 en 2003 komen niet overeen
Herkent iemand deze trap?
Bedankt alvast
onderstaande een eindtrap van de versterker
en hier een thel ac 100
- bas focal m180
- Contacteer:
Re: Thel
Het is inderdaad verre van Thel en inderdaad wat Ray ook schreef ,een dikke weerwar van bedrading.meanman64 schreef:Zoals ik kan zien is dit geen Thel,De eintrappen staan hier verticaal en thel heeft ze altijd plat liggen op een L profiel en bovendien word er gebruik gemaakt van een uitgangs spoel wat Thel ook al niet gebruikt alsook die platte kabelschoenen niet.
Nog een punt wat me tegenhoud.
De ringkern trafo is bevestigd tegen het deksel (dus open je de amp neem je ook de trafo mee)
Deze trafo komt dus ook nog bovenop en tussen deze kabels te liggen.zie onderstaande foto.
Re: Thel
Ik ben bang van wel..echter niet getreurd ik heb iets op het oog wat mij wel mooi lijkt.ds23man schreef:Kortom, er met een grote boog omheen lopen!
2 monoblokjes van john van der sluis (nu hawk audio) de a 18 gebouwd in 1999 of een Quad 306 uit 94.
De quad is veel krachtiger,maar weer zo mainstream , terwijl de a18 toch wel iets bijzonders zou moeten zijn?