Beginner/eerste speaker/ Fostex FE207E Fullrangers/Chang ?

't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf

Moderator: Beheerdersteam

Vasco da Gama
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 01 apr 2009, 16:15
Locatie: Leeuwarden

Beginner/eerste speaker/ Fostex FE207E Fullrangers/Chang ?

Bericht door Vasco da Gama »

Hallo,

Zoals de titel reeds zegt, ga ik mijn eerste paar speakers bouwen, hiervoor heb ik de de Fostex FE207E als drivers gekozen.

Als kast had ik de "half-chang" in gedachten, of zijn grote broer de "G-chang"

Ik wilde graag weten of iemand ervaring heeft met
1. de driver
2. één van de kasten
3. of iemand iets kan vertellen over het verschil in klank van de twee kasten
Plaats reactie