Hallo,
Zoals de titel reeds zegt, ga ik mijn eerste paar speakers bouwen, hiervoor heb ik de de Fostex FE207E als drivers gekozen.
Als kast had ik de "half-chang" in gedachten, of zijn grote broer de "G-chang"
Ik wilde graag weten of iemand ervaring heeft met
1. de driver
2. één van de kasten
3. of iemand iets kan vertellen over het verschil in klank van de twee kasten
Beginner/eerste speaker/ Fostex FE207E Fullrangers/Chang ?
Moderator: Beheerdersteam
-
Vasco da Gama
- Berichten: 2
- Lid geworden op: wo 01 apr 2009, 16:15
- Locatie: Leeuwarden
