ik ga toch voor de wat rustigere vormgeving, de nadruk kwam wel erg op de vormgeving te liggen, deze is toch wat neutraler en m.i. wat houdbaarder. De drieweg-kast zoals ik hem nu heb begint mij toch al een beetje te vervelen.
Om er niet al te zeer een schaamteloze kopie van te maken zal het in details afwijken van het orgineel maar ik zal wel de strakke/gladde uitstraling nastreven. Hoogglans lak moet er een luxe uitstraling aan geven.
die baffle met die punt omlaag op de baskast is erg fraai, maar staat die topkast nou onder een andere hoek? Ik kan me vergissen door dat je schuiner op de luidspreker kijkt maar de topkast van je eerste naked-versie vindt ik fraaier.
.....maar staat die topkast nou onder een andere hoek? Ik kan me vergissen door dat je schuiner op de luidspreker kijkt maar de topkast van je eerste naked-versie vindt ik fraaier.
Komt door het veranderde perspectief van de 'opname'
Prachtig project weer
Maar?.......Waar maken jullie toch al die mooie tekeningen mee ,en is het moeilijk ?
Ik moet ook wat op papier gaan zetten maar met mijn tekenkunsten lijkt het nergens op .
ik heb het wel in mijn hoofd zitten maar...
Dus mocht iemand een progje weten wat niet al te lastig is om te leren ,dan graag
Er is trouwens een heel YouTube kanaal met handige tutorials.
Als ik nu zelf nog ooit de zin vind om meer in te verdiepen kan ik ook eens wat gaan ontwerpen.
Rho: dit is het resultaat van ontwerp process dat ik iedere keer weer doorloop, van over the top en buiten mijn skillset, naar iets dat wel te doen zou zijn maar nog steeds de nodige mitsen-en-maren naar uiteindelijk iets dat ik wel kan.
Die voet brengt naar mijn smaak geen verbetering.
Dit ontwerp werkt wel als je mooi met ronde vormen (zoals Dre dat heeft gedaan) maakt ipv met rechte vlakken. In dit geval vind ik het minder mooi.
Ik begrijp wel dat het ontwerp dat ik aangaf een stukje lastiger is om te bouwen. Maar misschien is het toch de moeite om eens uit te zoeken of je het toch kan voor elkaar krijgen.