Velen zijn benieuwd naar jouw komst !ds23man schreef:Was iets met je schoonmoeder?![]()
![]()
Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
ray5150 schreef:Velen zijn benieuwd naar jouw komst !ds23man schreef:Was iets met je schoonmoeder?![]()
![]()
Berg je maar, datum staat al in de agenda!
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Oh. my. god....he's really coming....ds23man schreef:ray5150 schreef:Velen zijn benieuwd naar jouw komst !ds23man schreef:Was iets met je schoonmoeder?![]()
![]()
Berg je maar, datum staat al in de agenda!
(en ga je ook nog iets meenemen ?)
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Advocaat mergpijpjes van de Appie!ray5150 schreef:Oh. my. god....he's really coming....ds23man schreef:ray5150 schreef:Velen zijn benieuwd naar jouw komst !
Berg je maar, datum staat al in de agenda!![]()
(en ga je ook nog iets meenemen ?)
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Persoonlijk ben ik wel erg benieuwd naar je Elysiums, misschien nog meer mensen?Vinculum schreef:Ik ben er ook! Of ik iets meeneem weet ik nog niet. De afdac's zijn er al genoeg en de Elysiums zijn vorig jaar al geweest. Hopelijk een deels gebouwde Evoque platenspeler.
Hint hint
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
als alles hier een beetje goed verloopt ben ik ook graag van de partij
mvg
audioot
mvg
audioot
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Voor dit jaar pas de eerste keer Dre.dre schreef:alweer?
Het is geregeld, ik ben ook van de partij
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ha, het is altijd fijn om te zien dat het weer een gezellige dag gaat worden! Super gasten!!
Jan
Jan
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Scheisse !!!!!!avdboom schreef:Mooi,
Gelukkig niet op een trouwdag ofzo dit jaar
Ik heb zo'n grote commitment die hele week dat ik hem totaal over het hoofd zag....
Ik zit die hele week in het technische team van Shell voor de Shell Eco Marathon, en een dag er tussenuitpiepen zit er niet in denk ik
Enige kansje is als ik die dag vroeg klaar ben vanuit het hotel naar Breda komen, maar ik denk dat het dan te laat is. En tegen het einde van de week was ik vorig jaar al behoorlijk gesloopt, het zijn lange dagen.
Grrrr..... waarom...
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ook raar, een bedrijf dat er juist baat bij heeft om zoveel mogelijk brandstof te verkopen, promoot een actie om juist brandstof te besparen...

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Sjah, maatschappelijk ondernemen heh...
Ik werk niet voor Shell, voor de goede orde... Maar het voornaamste doel is stimuleren van studenten en het verkennen van toekomstige technieken in een competetieve setting is een goede manier.
Erg leuk om te zien wat de studenten allemaal bedenken en maken
Ik werk niet voor Shell, voor de goede orde... Maar het voornaamste doel is stimuleren van studenten en het verkennen van toekomstige technieken in een competetieve setting is een goede manier.
Erg leuk om te zien wat de studenten allemaal bedenken en maken
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Als het een beetje mee zit (lees, als ik vrij geroosterd kan worden) wil ik ook graag komen. Helaas heb ik niet veel interessants om mee te nemen, mijn dipool prijoct staat al een tijdje stil. Ik kan wel mijn hoorn reflex luidspreker setje met fountek drivers af kunnen bouwen.
Mvg Reinder
Mvg Reinder
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Examenzittingen CE 2013
HAVO
1e tijdvak
dinsdag 28 mei 2013 13:30-16:30
VMBO
1e tijdvak
vrijdag 24 mei 2013 13:30-15:30
Goed gekozen 18 mei, deze jongen heeft dat weekend geen examens na te kijken! Count me in!
En ik probeer de "Les Courbes" speelklaar te hebben tegen die tijd, dus hou daar maar een plekkie voor vrij!
HAVO
1e tijdvak
dinsdag 28 mei 2013 13:30-16:30
VMBO
1e tijdvak
vrijdag 24 mei 2013 13:30-15:30
Goed gekozen 18 mei, deze jongen heeft dat weekend geen examens na te kijken! Count me in!
En ik probeer de "Les Courbes" speelklaar te hebben tegen die tijd, dus hou daar maar een plekkie voor vrij!
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Een plekje? Een hele ruimte zul je bedoelen!MH schreef:En ik probeer de "Les Courbes" speelklaar te hebben tegen die tijd, dus hou daar maar een plekkie voor vrij!
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Yes, count me in !!!
Ik zal niks van projecten meebrengen, maar ik zal eens over de zolder lopen wat ik nog van spullen heb liggen die de deur uit kunnen.
Groeten,
Mischa
Ik zal niks van projecten meebrengen, maar ik zal eens over de zolder lopen wat ik nog van spullen heb liggen die de deur uit kunnen.
Groeten,
Mischa
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Leg eens uit ?ds23man schreef:Bekend van radio en tv......
[edit, ik heb het al gevonden in het mekker topic.]
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Gloeiende gloeiende...ik kom de 18e uit amerika terug (zakenreis)...met een heeeeeeeel klein beetje mazzel de 17e...maar dan ben ik de 18e zo brak als ik weet niet wat en dan wil de familie ook wel wat zendtijd...mocht het hele feest onverhoopt niet door gaan (=unlikely) dan ben ik er...
Ik neem dan graag mn Altera's mee. Wellicht dat er iemand ter plaatse bereid is een meting te doen...de ene keer denk ik, sodeju wat klinkt t lekker...en de andere keer denk ik...de vrouwenstemmen klinken wat 'dof'...
Satefan
Ik neem dan graag mn Altera's mee. Wellicht dat er iemand ter plaatse bereid is een meting te doen...de ene keer denk ik, sodeju wat klinkt t lekker...en de andere keer denk ik...de vrouwenstemmen klinken wat 'dof'...
Satefan
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Je gehoor kan echt van dag tot dag verschillen, dus op zich is dat niet gek.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Okay....maar t is een redelijk consistent patroon...lagere stemmen klinken (volgens mij) heel aardig, vrouwenstemmen lijken iets doffer...maar ook weer niet alle...kortom...meten is weten 
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ik neem aan dat er ook weer een soort verkoop/tweedehands-hoekje komt. Liefst op een duidelijke manier aangegeven. (Natuurlijk puur eigenbelang, heb zelf nog het een en ander wat voor anderen wellicht interessant kan zijn.)
De grote zaal lijkt me het meest geschikt, daar loop je een "demonstreerder" van een installatie niet zo gauw in de weg.
groet,
Aat
De grote zaal lijkt me het meest geschikt, daar loop je een "demonstreerder" van een installatie niet zo gauw in de weg.
groet,
Aat
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ah, misschien kan ik dan ook wat dingen verkopen. Ik kom in ieder geval.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ik heb er zin in.
Waarschijnlijk kom ik zonder bouwsel, maar een dagje leuteren en luisteren is ook altijd leuk.
Waarschijnlijk kom ik zonder bouwsel, maar een dagje leuteren en luisteren is ook altijd leuk.
