Planning: 18 mei
Lokatie: Gemeenschapshuis Beemdentil te Breda
Tijd: 9.00 - 22.00 (8.30 voor degene die hun sets alvast willen opzetten)
Het avondeten zal
Er word in principe door mij NIETS geregeld behalve dat ik ruimtes ter regel en de financieële afhandeling regel. Wel is het fijn als iedereen aangeeft wat wordt meegenomen aan audiospulletjes.
Mochten er leden zijn die een workshop, winkeltje in 2ehands spulletjes, winkeltje van sponsoren oid willen regelen dan hoor ik dat ook graag, en zullen we samen kijken hoe we een en ander zullen aanpakken.
Er is ook geen inschrijflijst of iets dergelijks, je komt wanneer je zin hebt, of het nupas 15.00 is of al om 8.30 en je blijft tot in de late uurtjes; entree blijft gelijk.
Verdere nieuwtjes volgen nog in dit draadje!
Zoals andere jaren; bezoekers MOETEN lid zijn van ZBA!(natuurlijk, ik heb ook voor nieuwe leden welke geen goede nick kunnen verzinnen een service: ik verzin het ter plekke voor je
Jan aka Wowly
PS: lid worden doe je simpelweg door je in te schrijven op dit forum......

