SARK schreef:In de huiskamer, hij doet het in de huiskamer

yup
Hifi_goeroe schreef:HI,
Goed dat je toch nog de facetten hebt bekleed. Op de zijkanten van de laagkasten laat je wel kopshout zitten?
Hou er rekening mee dat de facetten van de topkast nu relatief kleiner zijn geworden en om de zaak gelijk te houden met de laagkast moet je die facetten ook nog even bekleden.
PS. Denk je dat je 1mm mdf ook op de strijkbout manier kan verwerken?
Toch maar inderdaad, better safe then sorry
de laagkasten krijgen ook nog 0.4 mm berkenplex inderdaad, dat is in bestelling bij de modelbouwzaak, was niet op voorraad.
1mm MDF?.....poe........als ik het onthoud kan ik even een testje doen met 1mm beukenplex, dat is harder dan berk. Heb ik nog een stukje van.
ds23man schreef:Over 200 jaar zijn deze speakers voer voor archeologen: laag over laag over laag.....

Kunnen ze in de grunningse huizenbouw nog wat van leren
