Harman Kardon HD 970

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
kabeltje
Berichten: 18
Lid geworden op: do 28 feb 2013, 17:37

Harman Kardon HD 970

Bericht door kabeltje »

Hallo allemaal,
Om mijn Harman set compleet te krijgen zoek ik nog een cd speler de HD 970.
Op dit moment speel ik met een oude technics de SL-P277A.
Verder heb ik de AVR 230 en de DVD 31 en de B&W DM 320.
Ben hier heel tevreden mee maar wil toch graag de hele set van Harman Kardon.
Heeft iemand ervaring met de HD 970 ?
met vriendelijke groet,
Kabeltje.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Harman Kardon HD 970

Bericht door hannesie »

http://link.marktplaats.nl/655355960 :mrgreen:
Er zijn ook speciale uitvoeringen van, en die heb ik wel eens gehoord, lijkt mij in ieder geval niet verkeerd.
Ik heb zelf wel de tuner met DAB uit die serie.
En die is zeker stabiel.
jepe
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 17 aug 2008, 4:52

Re: Harman Kardon HD 970

Bericht door jepe »

Ik heb zelf 2 hd 970's. Erg goede spelers. Hoog is behoorlijk zijde zacht. Ik wil er een weg doen.
Vraag er 95 euro voor. Heeft andere input gekregen voor powercable en is voorzien van bitumen.
Af te halen in Leiden.
kabeltje
Berichten: 18
Lid geworden op: do 28 feb 2013, 17:37

Re: Harman Kardon HD 970

Bericht door kabeltje »

Hallo jepe,
Ben nog steeds op zoek, o.a. op marktplaats.
Wat mij wel opvalt is dat er nooit één in Friesland, Groningen of Drenthe word aangeboden.
Laten opsturen durf ik niet, ik wil hem eerst zien en horen, en 300 km rijden gaat mij te ver.
maar toch mooi dat je met me meedenkt.
vr gr kabeltje
kabeltje
Berichten: 18
Lid geworden op: do 28 feb 2013, 17:37

Re: Harman Kardon HD 970

Bericht door kabeltje »

jepe schreef:

Heeft andere input gekregen voor powercable en is voorzien van bitumen.
.
Hallo jepe,
Een andere imput is om een andere dan de bijgeleverde vaste netstroom kabel aan te sluiten neem ik aan.
Maar heb jij de cd speler van binnen met bitumen bekleed? wat is daar de funktie van?
Bitumen is toch dakleer? stinkt dat niet als de cd speler warm word?
vr gr kabeltje
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Harman Kardon HD 970

Bericht door Walt »

Bitumen dempt de vrij dunne stalen behuizing zodat trillingen minder/geen kans krijgen de weergave te verslechteren. Ik heb het een lange tijd terug ook met succes toegepast in mijn toenmalige HD970.

Groetjes

Walter
kabeltje
Berichten: 18
Lid geworden op: do 28 feb 2013, 17:37

Re: Harman Kardon HD 970

Bericht door kabeltje »

Dankje wel Walt,
dit is info waar ik wat mee kan, dit is dus de reden waarom ik elke dag deze site bezoek.
vr gr kabeltje.
Plaats reactie