Ga je al eten dandre schreef:het opscheppen kan beginnen!
Ik denk wel dat dit er heel erg netjes uit komt te zien.
Moderator: Beheerdersteam
Ga je al eten dandre schreef:het opscheppen kan beginnen!
Als die wegschieten kan je opnieuw beginnen, de strijkboutmethode lijkt me veiliger.hrscharft schreef:Dit vond ik op diy polen. Misschien een ideetje voor het klemmen
Ow w8 jij doet het met een strijkbout, njah never mind.
Osmo hardwaxMechanicalAnimal schreef:niet echt...wel weet ik dat het geen hoogglans gaat wordenZweitse schreef:Weet je al hoe je de afwerking gaat doen?![]()
zal wel iets van olie worden ofzo.....dat spreekt me wel aan, had jij toevallig suggesties?![]()
Niet doen hoor, gewoon lekker doorgaan. Dingen zien er toch niet uit.hsmeets schreef:Stop maar met je Galactica's en kijk eens naar deze van Avalon: de Tesseract.

Vooral niet vragen om een gedicht voor te dragen....hannesie schreef:Ik ben ook wel benieuwd wat daar voor een geluid uit komt.
Trilogie gelezen inderdaad.rho schreef:Ja, logisch toch. Een trilogie in 5 delen.
Thanks!hrscharft schreef:Dit vond ik op diy polen. Misschien een ideetje voor het klemmen
Ow w8 jij doet het met een strijkbout, njah never mind.
Thanks, gaat zeker fraai worden, best nog wel veel werk maar dit is echt een leuk stadiumfgroen schreef:Schitterend!
Ik weet zeker dat je hier erg trots op bent, en terecht! De speakers beginnen echt tot leven te komen.
inmiddels even wat gezocht op Osmo en dat zou 'm zo maar eens kunnen wordenHenkjan schreef:Osmo hardwaxMechanicalAnimal schreef:niet echt...wel weet ik dat het geen hoogglans gaat wordenZweitse schreef:Weet je al hoe je de afwerking gaat doen?![]()
zal wel iets van olie worden ofzo.....dat spreekt me wel aan, had jij toevallig suggesties?![]()