windows update

Mediaservers, (mobiele cliënt)-spelers, HTPC's, internetradio's, software en al wat hiermee verband houdt.
  • (daarom niet noodzakelijkerwijs zelfbouw)

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: windows update

Bericht door bas focal m180 »

Olaf Markus schreef:
Haha, ik had even niet gedacht aan bestanden van een dergelijke aard, zulke grote usb sticks bestaan er nog lang niet nee.
Dus dat wordt een externe HD wat Ray ook aangaf.
Uiteraard niet alleen van dien aard .

Er zijn wel sticks met 512 giga , en een tera komt dit jaar voor de prijs van makkelijk 10 externe hardeschijven .



ray5150 schreef:
Computer Totaal heeft altijd praktische cursusen online staan :

http://computertotaal.nl/type/cursussen/page-1.html

Zo ook voor Win7 :

http://computertotaal.nl/cursussen/708- ... leren.html
Dat ga ik rustig doorlezen en uitprinten , is moeilijk opzoeken als je bezig bent en dus niet online kan .
Het zal allemaal wel vanzelf gaan maar je moet soms net even weten wat je moet doen .
Dan Lijkt me maandag een goede dag daarvoor , mocht ik er echt niet uitkomen die dag dan kan ie dinsdag gelijk naar de winkel .


Bij mij ook geen plaatjes op die site , wel na het aanklikken .
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: windows update

Bericht door Pjotr »

Er is ook nog zoiets als een W7 compatibiliteitstest: http://www.microsoft.com/en-us/download ... aspx?id=20 Die zou je ook eens kunnen draaien of je HW en bios geschikt zijn. Moet je wel een werkend systeem voor hebben geloof ik.
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: windows update

Bericht door bas focal m180 »

Pjotr schreef:
Er is ook nog zoiets als een W7 compatibiliteitstest: http://www.microsoft.com/en-us/download ... aspx?id=20 Die zou je ook eens kunnen draaien of je HW en bios geschikt zijn. Moet je wel een werkend systeem voor hebben geloof ik.
De pc heeft altijd goed gewerkt met windows 7 , dus als leek zou ik zeggen dat het weer moet kunnen , ook de verkoper van mijn pc zei dat het kon toen ik windows 7 kocht bij hem omdat hij mij ook de pc heeft verkocht eb hij wist dat het 64bits is wat ik heb .

Winkel is een eenmands zaak , die het denk ik eerder van service en betrouwbaarheid moet hebben dan hij kan stunten met prijzen , daar ga ik gevoels matig van uit.
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: windows update

Bericht door bas focal m180 »

Pc is nu al 3x netjes in 1 keer opgestart .

Dus even zo laten , het draait nu zonder problemen .

De laatste keer dat opstarten niet ging heb ik ''bios geladen'' , of dat tijdelijk is voor een keer opstarten of overschreven zou ik echt niet weten .
Plaats reactie

Terug naar “Streaming Media/Apparatuur”