Uiteraard niet alleen van dien aard .Olaf Markus schreef:Haha, ik had even niet gedacht aan bestanden van een dergelijke aard, zulke grote usb sticks bestaan er nog lang niet nee.
Dus dat wordt een externe HD wat Ray ook aangaf.
Er zijn wel sticks met 512 giga , en een tera komt dit jaar voor de prijs van makkelijk 10 externe hardeschijven .
Dat ga ik rustig doorlezen en uitprinten , is moeilijk opzoeken als je bezig bent en dus niet online kan .ray5150 schreef:Computer Totaal heeft altijd praktische cursusen online staan :
http://computertotaal.nl/type/cursussen/page-1.html
Zo ook voor Win7 :
http://computertotaal.nl/cursussen/708- ... leren.html
Het zal allemaal wel vanzelf gaan maar je moet soms net even weten wat je moet doen .
Dan Lijkt me maandag een goede dag daarvoor , mocht ik er echt niet uitkomen die dag dan kan ie dinsdag gelijk naar de winkel .
Bij mij ook geen plaatjes op die site , wel na het aanklikken .
