Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
Of aluminiumfolie uit de keuken, word ook wel eens gedaan... 
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
ook wel eens op tv gezien dat iemand er een kogel in had gedaan. 
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
Potmeter-as ingekort dan is de rest net mooi voor de zekering,pas mooi (lelijk)
Anne
Anne
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
De bedrijfs temperatuur van de Aleph, na een uur draaien, bedraagt aan beide kanten 52 graden Celsius.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
Kun je toch echt wel een pizza mee opwarmen...ray5150 schreef:De bedrijfs temperatuur van de Aleph, na een uur draaien, bedraagt aan beide kanten 52 graden Celsius.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
Met een beetje klasse A instelling moet je toch wel een keteltje aan de kook krijgen!dre schreef:beetje laf de bias ingesteld?
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
Voorlopig is deze al 2 keer op een ZBA dag te zien en te horen geweest, dat kunnen we van jouw versterker (nog) niet zeggen...dre schreef:niks geen haagse bluf!
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
dat komt omdat ik al 2 hele fraaie heb staan...... 
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
Wat weinig capaciteit, kan nooit wat zijn...
Ik zou hem slopen en de Hitachi Mosfets in paartjes van 2 op Marktplaats zetten, daar vang je zomaar 25 eur per paar voor...
Ik zou hem slopen en de Hitachi Mosfets in paartjes van 2 op Marktplaats zetten, daar vang je zomaar 25 eur per paar voor...
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
wat dacht je van $50 p/s op ebay!
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
Dan is 'ie kapot meer waard dan werkend !

Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
wie zegt dat ie heel is?ray5150 schreef:Dan is 'ie kapot meer waard dan werkend !![]()
heerlijke versterkers in ieder geval.
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
Heerlijk ? Zit er dan Sambal of Joppiesaus bij ? 
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
Foei Ray,
Je ziet toch wel dat de schoonmaker er net met de boenmachine doorheen geweest is
Je ziet toch wel dat de schoonmaker er net met de boenmachine doorheen geweest is
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
Zou best kunnen,vandaar dat ie niet heel meer isPjotr schreef:Foei Ray,
Je ziet toch wel dat de schoonmaker er net met de boenmachine doorheen geweest is
Best gezellig hier,wanneer wordt kantine2 officieel geopend (feestje enzo
Anne
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
ze zijn gewoon jaloers dat ik er met volle tevredenheid al jaren mee speel. 
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
Ja jij wel,maar speelt de versterker ook.
Zou ie het wel doen,zou ie het wel doen
dat is voor iedereen de vraag
geeft ie van katoen,geeft ie van katoen
of is 't enkel maar wat krakend laag
Anne
Zou ie het wel doen,zou ie het wel doen
dat is voor iedereen de vraag
geeft ie van katoen,geeft ie van katoen
of is 't enkel maar wat krakend laag
Anne
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
Doe je je best,alvast een liedje,gaat 't feest niet door
.
Zal ik maar alleen een neut nemen,proost
Anne
Zal ik maar alleen een neut nemen,proost
Anne
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
Ja, je kan rijmen en dichten, zonder je hemd op te lichten...
Ik zal het nog even voor Knuisje herhalen, anders kijkt hij eroverheen tussen alle onzin.
De bedrijfstemperatuur is 52 graden.
Ik zal het nog even voor Knuisje herhalen, anders kijkt hij eroverheen tussen alle onzin.
De bedrijfstemperatuur is 52 graden.
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
Dus bij welke temperatuur moet hij worden uitgeschakeld? 60 graden? Of hoger?
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
Ik denk dat 65 graden wel een goede marge is.
60 lijkt me te laag. het is nu winter en de binnentemperatuur is hier rond de 22 graden.
Zomer's, op de warme dagen, loopt dat op tot ruim 27 graden.
60 lijkt me te laag. het is nu winter en de binnentemperatuur is hier rond de 22 graden.
Zomer's, op de warme dagen, loopt dat op tot ruim 27 graden.
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
Ok, dan neem ik 65 graden. Mocht dat zomers te weinig zijn kunnen we het altijd nog verhogen.
Het hangt ook een beetje af van de plek waarop je meet want niet het hele koelblok zal dezelfde temperatuur hebben. Het lijkt me dat je op de warmste plek, tussen de diodes en de powerfets, wilt meten. Als je hier een gaatje boort, dit vult met epoxy en dan de sensor er indrukt heb je volgens mij de meest betrouwbare meting.
Het hangt ook een beetje af van de plek waarop je meet want niet het hele koelblok zal dezelfde temperatuur hebben. Het lijkt me dat je op de warmste plek, tussen de diodes en de powerfets, wilt meten. Als je hier een gaatje boort, dit vult met epoxy en dan de sensor er indrukt heb je volgens mij de meest betrouwbare meting.
