Dit gaat volgens mij nog mooier klinken.
"Les Courbes" :Gebogen Line array met Shading
Moderator: Beheerdersteam
Re: "Les Courbes" :Gebogen Line array met Shading [bouw gest
Ik probeer mij ook voor te stellen hoe dit gaat klinken, tot nog toe alleen die line arrays van Amanda gehoord.
Dit gaat volgens mij nog mooier klinken.
Dit gaat volgens mij nog mooier klinken.
Re: "Les Courbes" :Gebogen Line array met Shading [bouw gest
Ja, ik probeer elke dag een klein beetje te doen. Dat bevalt me goed, zo blijft het leuk! Mijn verwachtingen zijn ook hooggespannen, ik denk dat ik ze na het solderen toch stiekem eventjes aansluitMartijn M schreef:Je houdt het tempo goed vast, zeg! Ik ben heel benieuwd naar hoe de speaker straks klinkt.
Geen idee, ik heb die line arrays van Amanda nog nooit gehoord (ik heb er alleen goede dingen over gelezen hier op het forum), maar ik hoop dat ze in mei te beluisteren zijn in Breda, dan mag jij je oordeel vellen!hannesie schreef:Ik probeer mij ook voor te stellen hoe dit gaat klinken, tot nog toe alleen die line arrays van Amanda gehoord.
Dit gaat volgens mij nog mooier klinken.
O,ja ik begin mij zo langzamerhand wel wat zorgen te maken over de verplaatsbaarheid van het geheel... het optillen van één kromme kast is al op de grens van het aangename... Ik zal ze eens op de weegschaal zetten.
Re: "Les Courbes" :Gebogen Line array met Shading [bouw gest
Vanmiddag zitten uitvogelen hoe ik de tweeters het best kan solderen en meteen een start gemaakt. Van één kant zit de -3dB sectie vast. 9 down...
Nu eerst maar eens ff passen of het frontje nog netjes in lijn loopt met de tweeters.
Nu eerst maar eens ff passen of het frontje nog netjes in lijn loopt met de tweeters.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: "Les Courbes" :Gebogen Line array met Shading [bouw gest
Vandaag frontjes gespoten, als die droog zijn kan de stretch er omheen. Weer 9 tweeters gesoldeerd.. nu nog 60...
Re: "Les Courbes" :Gebogen Line array met Shading [bouw gest
En nu dus 1 frontje met stretch bespannen... en even gepast.. ziet er niet slecht uit!
Re: "Les Courbes" :Gebogen Line array met Shading [bouw gest
Inderdaad, ze hoeven nog niet eens te spelen om onder de indruk te raken.dre schreef:grandioos!
Re: "Les Courbes" :Gebogen Line array met Shading [bouw gest
gelukkig voor leo dat ze nog niet af zijn! 
Re: "Les Courbes" :Gebogen Line array met Shading [bouw gest
Euhmm, deze kan ik niet helemaal volgen... welke Leo bedoel je en waarom???dre schreef:gelukkig voor leo dat ze nog niet af zijn!
Re: "Les Courbes" :Gebogen Line array met Shading [bouw gest
Leo ,is Leobus die de luidspreker van het jaar is geworden van 2012 met de Parsival kloon.
Die heb ik gisteren beluisterd bij hem thuis.
Verdorie, is die dre me net een slag voor.
Die heb ik gisteren beluisterd bij hem thuis.
Verdorie, is die dre me net een slag voor.
Re: "Les Courbes" :Gebogen Line array met Shading [bouw gest
Breek me de bek niet open.dre schreef:jong en snel!
Re: "Les Courbes" :Gebogen Line array met Shading [bouw gest
Aha ik geloof dat ik dat een beetje gemist heb..., bedankt voor het compliment dan!
Maar nu niet te vroeg juichen, er is nog geen noot muziek uitgekomen.. en dat is toch waar het om draait! Ik ga mijn uiterste best doen om deze jongens 'speelklaar' te hebben voor Breda 2013.. nu het zulk lekker weer is, wordt het wel heel verleidelijk om de buitenklussen op te pakken...
Maar nu niet te vroeg juichen, er is nog geen noot muziek uitgekomen.. en dat is toch waar het om draait! Ik ga mijn uiterste best doen om deze jongens 'speelklaar' te hebben voor Breda 2013.. nu het zulk lekker weer is, wordt het wel heel verleidelijk om de buitenklussen op te pakken...
Re: "Les Courbes" :Gebogen Line array met Shading [bouw gest
Buiten klussen is een goed idee. Ik bouw mijn speakers meestal in het voorjaar
.
Re: "Les Courbes" :Gebogen Line array met Shading [bouw gest
Precies, kun je ook mooi buiten meten 
Re: "Les Courbes" :Gebogen Line array met Shading [bouw gest
Hehe, eindelijk weer eens wat kunnen doen
Ik kan geen soldeertin meer zien euuuhhh ruiken..
Ik kan geen soldeertin meer zien euuuhhh ruiken..
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: "Les Courbes" :Gebogen Line array met Shading [bouw gest
Huh? Hoe krijg ik dat nu weer voor elkaar?
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: "Les Courbes" :Gebogen Line array met Shading [bouw gest
Sneller klikken dan het lichtFR_Aad schreef:Huh? Hoe krijg ik dat nu weer voor elkaar?
