stemmen tot einde van de maand
versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
voor nominaties en verhaal: zie http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=17813
stemmen tot einde van de maand
stemmen tot einde van de maand
Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Voor mij de versterker met het handdoekje.
Al zal ik hem zelf nooit bouwen, maar met respect voor de aandacht en solide bouwwijze.
Al zal ik hem zelf nooit bouwen, maar met respect voor de aandacht en solide bouwwijze.
Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Zucht, vele honderden uren werk, tientallen autokilometers, 3 flessen wijn, een paar honderd euro, bloed, zweet en een paar slapeloze nachten.hannesie schreef:Voor mij de versterker met het handdoekje.
En dan gaan ze zeuren over een handoekje...Aaargh !!
Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
In ieder geval kan je dan netjes werken, en als er schroefjes vallen, vallen ze niet zo ver weg.
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Zo, ik heb ook gestemd voor Ray.
Die wilskracht om van zo iets lelijks een werkend iets te maken verdient mijn voorkeur.
Die wilskracht om van zo iets lelijks een werkend iets te maken verdient mijn voorkeur.
Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Gaaf, ik heb de versterker van het jaar gebouwd !!!

- scanspeakman
- Berichten: 423
- Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Gefeliciteerd!!!!!!
En dat ding nou niet op je andere voet laten, want dan kun je helemaal niet meer lopen
En dat ding nou niet op je andere voet laten, want dan kun je helemaal niet meer lopen
Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
brrrr. als dat gebeurt ben ik een maand invalide....ds23man schreef:Gefeliciteerd!!!!!!
En dat ding nou niet op je andere voet laten, want dan kun je helemaal niet meer lopen
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Bij dit soort projecten is veiligheidsschoeisel wel aan te bevelen......ray5150 schreef:brrrr. als dat gebeurt ben ik een maand invalide....ds23man schreef:Gefeliciteerd!!!!!!
En dat ding nou niet op je andere voet laten, want dan kun je helemaal niet meer lopen
Re: versterker vh jaar 2012 - stemmen maar
Gefeliciteerd Ray.
Ik ben al superblij met de 2de plaats.
Ik ben al superblij met de 2de plaats.
