The Watershow (Battle of the TL part 2)
Moderator: Beheerdersteam
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Helaas kan ik er deze keer niet bij zijn... wel heel jammer, want de eerste editie was echt heel leuk.
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Hey jongens,
Het belooft een mooi weekend te worden.... op dit moment wordt er nog hard gewerkt aan een filter voor Parure MkII en de eerste klanken laten van zich horen.
Ook de Aero zijn uit de startblokken kunnen beluistert worden.
Daarnaast hebben we ook nog twee upgrade luidsprekers te beluisteren:
1ste is een Scan Speak reference plus met AMT driver modificatie.
2de is Mc System versie onbekend waar beide unit van vifa zijn vervangen door een scan speak samen met wederom een AMT driver.
Graag tot ziens op de demo dag zaterdag,
Foto volgen snel.
Groetjes,
Gerjan
Het belooft een mooi weekend te worden.... op dit moment wordt er nog hard gewerkt aan een filter voor Parure MkII en de eerste klanken laten van zich horen.
Ook de Aero zijn uit de startblokken kunnen beluistert worden.
Daarnaast hebben we ook nog twee upgrade luidsprekers te beluisteren:
1ste is een Scan Speak reference plus met AMT driver modificatie.
2de is Mc System versie onbekend waar beide unit van vifa zijn vervangen door een scan speak samen met wederom een AMT driver.
Graag tot ziens op de demo dag zaterdag,
Foto volgen snel.
Groetjes,
Gerjan
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Jammer dat ik niet kan komen, ik heb zelf ook een stel Reference Plus staan en had die AMT wel eens willen horen.
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Jammer....Zweitse schreef:Jammer dat ik niet kan komen, ik heb zelf ook een stel Reference Plus staan en had die AMT wel eens willen horen.
Ik kom wat later ....
ivm met persdoneelsreisje
waarschijnlijk van vrijdag op zaterdag om 3.00 uur thuis
neem een gast mee
en de LBHP TQWT's met de senon bb
rudy wil daar een andere bb in testen
wat filterspullen en tweeters om te knutselen ???
en te meten ???
de El Cheapo ob zijn nog niet zover
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
De Reference Plus zijn van de eigenaar en gastheer van de locatie in Earnewoude.Jammer dat ik niet kan komen, ik heb zelf ook een stel Reference Plus staan en had die AMT wel eens willen horen.
Dus bij een volgende demo dag waarschijnlijk nog wel te beluisteren in definitieve filtering.
Grt,
Gerjan
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Het gaat hier om de Mundorf AMT2310C-C 8 ohms rond 130mm, de nieuwe serie AMTs kon door de fabrikant niet op tijd worden uitgeleverd ivm. verdere door ontwikkeling.Zweitse schreef:Om welke AMT gaat het?
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Is het uiteindelijke doel wel om er één uit de nieuwe serie in te zetten? En welke gaat het dan mogelijk worden.
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Die zou je dan ook kunnen toepassen in de Reference monitor?
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Jazeker, overigens wat Mundorf mij vertelt heeft zijn de wijzigingen minimaal en is er kwa klank weinig verschil.Zweitse schreef:Die zou je dan ook kunnen toepassen in de Reference monitor?
Hoofdzakelijk een ontwerp verandering in asemblage ook is het gaasje voor de driver vervangen of juist weggelaten.
En als laatste had ik begrepen dat de resonantie kamer anders zou zijn gedempt(niet helemaal zeker)
De kleinere modelen 1908c hebben een aanpassing op de afdichting magneet, kapje kon loslaten.
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Even een paar foto'tjes. Best gezellig hier, leuke lokatie, goeie muziek, en mooie creaties...
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Vanmiddag een gezellige middag gehad. Voordelige bouwpakketten kunnen ook heel erg goed klinken.
Erg bedankt Rudy en Gerjan.
Erg bedankt Rudy en Gerjan.
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
richard schreef:Vanmiddag een gezellige middag gehad. Voordelige bouwpakketten kunnen ook heel erg goed klinken.
Erg bedankt Rudy en Gerjan.
Klopt inderdaad kunnen voordelige bouwpaketten ook heel erg goed klinken
was weer erg gezellig en leerzaam deze dag..
weer veel ideeen opgedaan
de luister ruimtes zijn ook akoestisch verbeterd...
wederom hebbende mission speakers mij verbaasd
vooral de MLTL met de 16 cm basmiddentoner
geweldig die een klassiek opname van een
pianoconcert wist neer te zetten
fijn geluid voor weinig geld.. ongeloofelijk
ook het wavecor breedband speakertje deed het geweldig
Ook de openbaffles van OVNI (niet afgestemd op zijn eigen huiskamer)
klonken heel muzikaal....
rudy en gerjan reuze bedankt
ze willen deze dagen 2 keer per jaar houden
in begin maart en begin november..!!!!!
dus zullen we met de planning van Beetsterzwaag
hier rekening mee houden....
