Zolang ik nog geen oplossing heb voor de analoge bronnen niet hoor.dre schreef:dus de relaixed gaat vertrekken?
Ik heb hier nog wel de TV met een analoge uitgang voor de uitzendingen waar ik de grote jongens nog wel eens bij aan zet voor het echte geluid.
Ik zit nu met mijn rug naar het geluid, is verdikkeme wel erg lekker nu.
Vooral het middengebied is heel mooi transparant.
Als ik een TV koop met een digitale uitgang, denk ik dat het dan wel gaat gebeuren.
Maar ja ik heb nu weer mijn Nakamichi CA 5 VV thuis, en ook nog staan, die gaat er dan eerst uit.
Dus liefhebbers voor een Nakamichi?
Edit: @ dre Zal ik hem (AFDAC) eens meenemen naar jou toe?
