The Watershow (Battle of the TL part 2)
Moderator: Beheerdersteam
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
The Watershow (Battle of the TL part 2)
The Watershow
Met de vorige luisterdag hadden we als hoofdlijn het fenomeen Transmissielijn (TL, ML-TL, TQWT, ML-TQWT, Hoorn)
Dit gaan we deze dag nog eens lichtelijk overdoen.
Verder gaan we een aantal nieuwe ontwerpen demonstreren alsmede de Dax² en MissionT (LBVS clone) van de vorige luisterdag.
Tipje van de sluier;
Wavecor 146VS
Wavecor Needle
Parure MKII (Voormalig Clear Sound ontwerp met een re-desing en driver upgrade)
Aero Monitor
Verder nodigen we iedereen uit om evt ook hun eigen bouwsels te laten zien en horen, dit hoeven echt geen transmissie lijnen te zijn.
Datum: 2 Maart
Tijd: 9.30 tot 17.00
Locatie:
Annage Skûtsjesilen
Reidtûgel 5
9264 TS Earnewâld (Friesland)
website: Annage Skûtsjesilen
Parkeren kan op het parkeerterrein van de haven die links aan het begin van de inrit naar Annage ligt. Degene die spullen heeft kan met de auto tot aan het gebouw en daar uitladen, daarna wel graag de auto naar het parkeerterrein ivm de beperkte ruimte.
We hebben de beschikking over een aantal ruimtes, of we alle ruimtes gaan gebruiken hangt af van aantal deelnemers.
Alle voorzieningen zijn aanwezig, zo ook de verzorging van de innerlijke mens.
Als er mensen zijn die graag een meting van hun speakers willen kunnen we dit verzorgen, evt is er meet apparatuur aanwezig (DAAS en/of CLIO).
Rudy
Met de vorige luisterdag hadden we als hoofdlijn het fenomeen Transmissielijn (TL, ML-TL, TQWT, ML-TQWT, Hoorn)
Dit gaan we deze dag nog eens lichtelijk overdoen.
Verder gaan we een aantal nieuwe ontwerpen demonstreren alsmede de Dax² en MissionT (LBVS clone) van de vorige luisterdag.
Tipje van de sluier;
Wavecor 146VS
Wavecor Needle
Parure MKII (Voormalig Clear Sound ontwerp met een re-desing en driver upgrade)
Aero Monitor
Verder nodigen we iedereen uit om evt ook hun eigen bouwsels te laten zien en horen, dit hoeven echt geen transmissie lijnen te zijn.
Datum: 2 Maart
Tijd: 9.30 tot 17.00
Locatie:
Annage Skûtsjesilen
Reidtûgel 5
9264 TS Earnewâld (Friesland)
website: Annage Skûtsjesilen
Parkeren kan op het parkeerterrein van de haven die links aan het begin van de inrit naar Annage ligt. Degene die spullen heeft kan met de auto tot aan het gebouw en daar uitladen, daarna wel graag de auto naar het parkeerterrein ivm de beperkte ruimte.
We hebben de beschikking over een aantal ruimtes, of we alle ruimtes gaan gebruiken hangt af van aantal deelnemers.
Alle voorzieningen zijn aanwezig, zo ook de verzorging van de innerlijke mens.
Als er mensen zijn die graag een meting van hun speakers willen kunnen we dit verzorgen, evt is er meet apparatuur aanwezig (DAAS en/of CLIO).
Rudy
Laatst gewijzigd door RumoH op wo 23 jan 2013, 14:19, 5 keer totaal gewijzigd.
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Deelnemers
1. Rudy (RumoH)
2. Gerjan
3. Sjons
4. Weidok
5. Bart-Jan
6. Fred
7. Ovni
Apparatuur
Amps
- Magnat MA-800 (Rudy)
- Arcam FMJ (Gerjan)
- Music Angel EL34SE (Rudy)
- Arcam FMJ eindtrap met O3ENE preamp (Gerjan/Rudy)
Bronnen
- Philips DVD963SA (Rudy)
- Clear Sound HD Audioplayer met Beresford 7250 DAC(Rudy)
- Arcam FMJ (Gerjan)
- laptop met arcam DAC (Gerjan)
Luidsprekers
- DaX²
- Parure MKII
- Aero Monitor
- MissionT -- ML-TL (LBVS clone)
- Mission Coax Needle
- Wavecor Needle
- Wavecor 146VS
- El Cheapo OB MK2 (Weidok)
- Sobex (Ovni)
1. Rudy (RumoH)
2. Gerjan
3. Sjons
4. Weidok
5. Bart-Jan
6. Fred
7. Ovni
Apparatuur
Amps
- Magnat MA-800 (Rudy)
- Arcam FMJ (Gerjan)
- Music Angel EL34SE (Rudy)
- Arcam FMJ eindtrap met O3ENE preamp (Gerjan/Rudy)
Bronnen
- Philips DVD963SA (Rudy)
- Clear Sound HD Audioplayer met Beresford 7250 DAC(Rudy)
- Arcam FMJ (Gerjan)
- laptop met arcam DAC (Gerjan)
Luidsprekers
- DaX²
- Parure MKII
- Aero Monitor
- MissionT -- ML-TL (LBVS clone)
- Mission Coax Needle
- Wavecor Needle
- Wavecor 146VS
- El Cheapo OB MK2 (Weidok)
- Sobex (Ovni)
Laatst gewijzigd door RumoH op ma 11 feb 2013, 10:01, 5 keer totaal gewijzigd.
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Ajoh, die twee uurtjes rijden... Weet je wat, als jij naar Earnewâld gaat, ga ik naar Breda. Deal?Vinculum schreef:Friesland. Gelukkig niet heel ver weg...
Oh, en Rudy, mag ik een plekje reserveren? Weet nog niet heel zeker of ik kom, maar dit lijkt me wel heel leuk om mee te maken...
Laatst gewijzigd door sjons op wo 23 jan 2013, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Ik ga even kijken of ik er dit jaar bij aanwezig kan zijn, vond het al jammer dat ik het vorige keer gemist had!
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Er komen kansen genoeg, we gaan dit 2x per jaar organiseren.Neok schreef:Ik ga even kijken of ik er dit jaar bij aanwezig kan zijn, vond het al jammer dat ik het vorige keer gemist had!
Rudy
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Ik ben met een paar TQWT's voor philips breedbanders bezig. Die kan ik dan misschien wel af hebben....
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
zet mij maar op de lijst
hopelijk heb ik de El Cheapo OB MK2 klaar.

hopelijk heb ik de El Cheapo OB MK2 klaar.
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
De Wavecor 146VS is een kleine vloerstaander met een 15cm woofer en 22mm tweeter, allebei van wavecor, in een basreflex configKun je wat meer vertellen over de wavecor 146sv?
De kast hebben we enigzins onder een hoek naar achter gezet.
Het sketchup model De gebruikte drivers zijn de WF146WA01 en TW022WA05. Filter opzet is vooralsnog een 6/12dB setup.
Rudy
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Je hebt Schieringers en Vetkopers, cq TL en OB aanhangers. Dus ik begrijp dat het 2 dagen wordt, want we moeten niet weer oorlog gaan voeren. Maar is het dan wat om een OB en een TL dagje te organiseren?
Wat het ook wordt, ik kom ook langs, is tenslotte om de hoek.
Wat het ook wordt, ik kom ook langs, is tenslotte om de hoek.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Als BR'er voel ik me nu aardig in de kou gezet!ovni schreef:Je hebt Schieringers en Vetkopers, cq TL en OB aanhangers. Dus ik begrijp dat het 2 dagen wordt, want we moeten niet weer oorlog gaan voeren. Maar is het dan wat om een OB en een TL dagje te organiseren?
Wat het ook wordt, ik kom ook langs, is tenslotte om de hoek.
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Brr en kou horen bij elkaar. Maar ...ds23man schreef:Als BR'er voel ik me nu aardig in de kou gezet!
Je mag vast wel langskomen van Rudy.
Weidok komt ook dus psychische ondersteuning is aanwezig,
of wil je er niet over praten?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
ovni schreef:Brr en kou horen bij elkaar. Maar ...ds23man schreef:Als BR'er voel ik me nu aardig in de kou gezet!
Je mag vast wel langskomen van Rudy.
Weidok komt ook dus psychische ondersteuning is aanwezig,
of wil je er niet over praten?
Doet Weidok ook de ondersteuning van CB'ers?????
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Voor dit soort gevalletjes hebben we extra hout voor in de open haard.ds23man schreef:
Als BR'er voel ik me nu aardig in de kou gezet!
Maar niet getreurd
RumoH schreef:Verder nodigen we iedereen uit om evt ook hun eigen bouwsels te laten zien en horen, dit hoeven echt geen transmissie lijnen te zijn.
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Sobex meenemen? (Incl bijbehorende aansturing)RumoH schreef:Maar niet getreurd
Verder nodigen we iedereen uit om evt ook hun eigen bouwsels te laten zien en horen, dit hoeven echt geen transmissie lijnen te zijn.
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Ik kan helaas 2 maart niet vrij maken in mijn agenda, maar zie dat ik veel leuks ga missen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Zweitse schreef:Ik kan helaas 2 maart niet vrij maken in mijn agenda, maar zie dat ik veel leuks ga missen.
Iets met een schoonmoeder?????
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Zweitse schreef:Nee, iets met vriendin en kinderen
Naar de schoonmoeder dus!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: The Watershow (Battle of the TL part 2)
Niet geschoten, altijd mis: is er zaterdag ook iemand die uit de buurt van Waalwijk komt en een CD speler mee kan nemen die kant op?
