Frugel Horn Mk3 Alpair 7.3
Moderator: Beheerdersteam
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Frugel Horn Mk3 Alpair 7.3
Is hier nog wat voortgang te melden? Zover ik weet is dit de eerste frugel op het forum dus ben benieuwd.
Re: Frugel Horn Mk3 Alpair 7.3
Ben ik ook benieuwd naar. Gezien de leeftijd van dit topic zouden ze al een tijdje moeten spelen. Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Ik heb ze zelf gebouwd met de CHR's maar ik ben er nog niet heel tevreden over (zie andere topic over frugelhorn, zie even niet zo snel hoe te linken). Ik mis waarschijnlijk nog een sperfiltertje om in het vocale gebied een bult te elimineren.
-
Peligrosso
- Berichten: 4
- Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 22:14
Re: Frugel Horn Mk3 Alpair 7.3
Plannen zijn veranderd, ik heb ze nu spelen als fast openair systeem, ongefilterd met 2x open air subwoofer ondersteuning en gesloten tweeters in tegenfase.
ruimtelijkheid is super, definitie zou wat beter kunnen in mijn harde kamer.
gr.
ruimtelijkheid is super, definitie zou wat beter kunnen in mijn harde kamer.
gr.
Re: Frugel Horn Mk3 Alpair 7.3
Neej het project is nog niet dood, alleen zit/zat ik even met de ruimte want ik had domweg geen plaats om ze ergens permanent neer te zetten, hier komt binnenkort verandering in dus dan verf ik ze af en krijgen ze een mooi plekje.
Zal tzt ook een nieuwe sub maken want mijn 11 jaar oude jbl setje mag de deur wel eens uit (die kleine speakertjes hebben al foam rot) de sub is opzich nog goed maar is een passive sub en daar wil ik iets anders mee.
De sub heb ik waarschijnlijk al gevonden, nu nog een plate amp.
WBT de bult, ik meende gelezen te hebben dat ze juist dat gedeelte al hebben bijgesteld vanaf de fabriek met de Alpair`s pin me er niet op vast anders ga ik straks wel even op zoek.
Zal tzt ook een nieuwe sub maken want mijn 11 jaar oude jbl setje mag de deur wel eens uit (die kleine speakertjes hebben al foam rot) de sub is opzich nog goed maar is een passive sub en daar wil ik iets anders mee.
De sub heb ik waarschijnlijk al gevonden, nu nog een plate amp.
WBT de bult, ik meende gelezen te hebben dat ze juist dat gedeelte al hebben bijgesteld vanaf de fabriek met de Alpair`s pin me er niet op vast anders ga ik straks wel even op zoek.
