nieuw vleesch

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
doerack
Ook commercieel actief
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 18 feb 2013, 20:34

nieuw vleesch

Bericht door doerack »

Beste medeforummers!

Mijn naam is Mark, een 27 jarige, die zich al enige tijd belangstelling heeft in oude vintage geluidsapparatuur. Zelf in het bezit van wat oude spullen. Kef, philips en wharfedale speakers en wat oude pioneer versterkers en wat platenspelers. Ik bouw zelf graag draagbare geluidsinstallaties, ben zelfs aan het denken om hier een bedrijfje in te starten.

Ik heb niet veel kennis over elektronica, maar zou graag hier mijn kennis verbreden.

groeten!
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: nieuw vleesch

Bericht door dre »

welkom dan maar!

lees eens rustig rond,misschien wordt je ook wel verslaafd. :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: nieuw vleesch

Bericht door ray5150 »

Grappig, ik heb een paar Wharfedale's die net zo oud zijn als jij...
$(KGrHqJHJE8E-vUdME76BPwRwDsq,!~~60_12.jpg
En dan te bedenken dat ik ze destijds nieuw heb gekocht... :-$ kolere, wat word ik oud... :wink:
doerack
Ook commercieel actief
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 18 feb 2013, 20:34

Re: nieuw vleesch

Bericht door doerack »

thanks voor de reacties guys!

Ik heb ook wharfedales :p Iets minder oud.

http://i92.photobucket.com/albums/l9/ro ... a882e5.jpg
Plaats reactie