welke van mijn versterkers is dat?
[longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Moderator: Beheerdersteam
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
180 watter?
welke van mijn versterkers is dat?
welke van mijn versterkers is dat?
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
ja,en ik was blij dat ie weg was.
een 400 was het trouwens.
die advance versterkers zijn trouwens erg fraai!
een 400 was het trouwens.
die advance versterkers zijn trouwens erg fraai!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33824
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Omhoog gevallen chipampjes zijn het....
Bij zo'n stel bakeesten hoort een stel grote, Zware monoblokken...
Bij zo'n stel bakeesten hoort een stel grote, Zware monoblokken...
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
hoor ik Krell??ray5150 schreef:een stel grote, Zware monoblokken...

ca 300kg per stuk..slechts..
Kees
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ik dacht bij zwaar aan een kilo of 40....

Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
300kg....
ze u ze maar op zolder meneer!
ze u ze maar op zolder meneer!
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Mijn 2 x 400 watt UCD HG's zijn erg portable en Nijkerk is om de hoeken toch wil ik eerst die 180watter van jou horen
Satefan
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
eerst die krengen maar eens afbouwen
nog eentje voor de ZBA Luisterdag Nijkerk
Leuk man!
Hatsikideesatefan schreef:Mijn 2 x 400 watt UCD HG's zijn erg portable en Nijkerk is om de hoeken toch wil ik eerst die 180watter van jou horen![]()
Satefan
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
zo, de lijmklemmen mogen lekker even bijkomen na de nachtdienst 
en zo zien de laagkasten er op hun plekje dan uit:
Gauw verder met de voetplaten
Dat is dan ook meteen het laatste dat ik, wat betreft constructie, aan de luidsprekers hoef te doen 
en zo zien de laagkasten er op hun plekje dan uit:
Gauw verder met de voetplaten
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
juistdre schreef:ja,en ik was blij dat ie weg was.![]()
een 400 was het trouwens.
die advance versterkers zijn trouwens erg fraai!
en inmiddels verkocht
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Zou trouwens even een bouwkundige naar je vloer laten kijken, denk dat je over de max belasting heen gaat komen! 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
En aangezien de B1 Buffer net zo portable is...Hatsikidee nog eentje voor de ZBA Luisterdag Nijkerk Leuk man!
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Als ik zo de opstelling zie dan hebben de kasten wel erg weinig ruimte rond zich heen, dit zal zeker niet optimaal zijn voor de klank. Voor zulke beesten van kasten heb je eigenlijk een veel grotere ruimte nodig...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Wat een monsters zeg!
Ik kijk iedere keer weer me verbazing, en naar ik moet bekennen een gepaste dosis jaloezie, naar de bouw van deze beesten. Moet vst een machtig geluid uit komen als ze spelen!
Ik kijk iedere keer weer me verbazing, en naar ik moet bekennen een gepaste dosis jaloezie, naar de bouw van deze beesten. Moet vst een machtig geluid uit komen als ze spelen!
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
ik gok zo'n 120-140 kilogram per stuk op een voetje van +/- 35x40 cmds23man schreef:Zou trouwens even een bouwkundige naar je vloer laten kijken, denk dat je over de max belasting heen gaat komen!
satefan schreef:En aangezien de B1 Buffer net zo portable is...Hatsikidee nog eentje voor de ZBA Luisterdag Nijkerk Leuk man!
laat ik die nou in onderdelen nog in kast hebben liggen!
Dat heb je goed Walt.......over enkele weken staat hier namelijk het bord "Te koop" in de voortuinWalt schreef:Als ik zo de opstelling zie dan hebben de kasten wel erg weinig ruimte rond zich heen, dit zal zeker niet optimaal zijn voor de klank. Voor zulke beesten van kasten heb je eigenlijk een veel grotere ruimte nodig...
Groetjes Walter
Thanksavdboom schreef:Wat een monsters zeg!
Ik kijk iedere keer weer me verbazing, en naar ik moet bekennen een gepaste dosis jaloezie, naar de bouw van deze beesten. Moet vst een machtig geluid uit komen als ze spelen!
ik vind ze echt fenomenaal klinken, werkelijk waar, of ze nou op de achtergrond wat staan te spelen of snoeihard in your face denderen
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Volgens het bouwbesluit heeft een gemiddelde woning een max vloerbelasting van 500KG/m2........
Bij een vlak van 50x50 cm kom je op 500:4= 125 KG

Bij een vlak van 50x50 cm kom je op 500:4= 125 KG
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
50x50 = 2500 cm²
125kg / 2500 cm² = 0.05 kg/cm²
potverdorie.....vet illegaal man
125kg / 2500 cm² = 0.05 kg/cm²
potverdorie.....vet illegaal man
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
potverdorie......zo'n teruggevallen voetje werkt echt goed.....vallen amper meer op
ff uitlijnen en deuveltjes boren, insmeren met D4, plaatsen en terugzetten met de juiste zijde boven.
krantje er even onder voor mogelijke bruislijmlekkages
....zwaar is niet erg maar vastgelijmd aan het parket vind zelfs ik wat ver gaan 
ff uitlijnen en deuveltjes boren, insmeren met D4, plaatsen en terugzetten met de juiste zijde boven.
krantje er even onder voor mogelijke bruislijmlekkages
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ik vrees dat je het schilderij zult moeten verplaatsen als de topkasten er op komen 
Leuk trouwens zo'n teruggetrokken voet, brengt mij op ideeen voor mijn project
Leuk trouwens zo'n teruggetrokken voet, brengt mij op ideeen voor mijn project
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Die verplaats zich zelf wel als ze aan staangrimoire schreef:Ik vrees dat je het schilderij zult moeten verplaatsen als de topkasten er op komen
Leuk trouwens zo'n teruggetrokken voet, brengt mij op ideeen voor mijn project
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
ook de litho zal hopelijk spoedig in een verhuisdoos verdwijnen naar een wat ruimer plekjegrimoire schreef:Ik vrees dat je het schilderij zult moeten verplaatsen als de topkasten er op komen![]()
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Tussen alle klussen door aan het huis vandaag de boel maar eens ondersteboven gezet.
Ik zat te twijfelen of ik het overstekende randje rond de voet nog zou zwart schilderen, toch maar gedaan.
Van beide speakers zijn de randjes nu in elk geval van 1 laag zwart voorzien, dan kan luchtvochtigheidvocht in elk geval geen kans krijgen. Dat zou namelijk het enige onbehandelde MDF zijn.
edit: ik bedoel luchtvochtigheid en geen vocht...ze staan niet in de badkamer
Ik zat te twijfelen of ik het overstekende randje rond de voet nog zou zwart schilderen, toch maar gedaan.
Van beide speakers zijn de randjes nu in elk geval van 1 laag zwart voorzien, dan kan luchtvochtigheid
edit: ik bedoel luchtvochtigheid en geen vocht...ze staan niet in de badkamer
Laatst gewijzigd door MechanicalAnimal op zo 24 feb 2013, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
