ben in elk geval al bezig het formaat van de TV aan te passen
Paint
Moderator: Beheerdersteam
Volgens mij moet je een groter huis gaan zoeken in een 1 of ander gat, hier in Groningen nu goedkoop in de aanbieding. Je moet dan niet op een scheurtje meer of minder letten!MechanicalAnimal schreef:Stuk minder groot als het gat waar jij die onuitputtelijke hoeveelheid onzin steeds vandaan haalt
Volgens mij moet je dan eerst je huis zien te verkopen en vergelijkbaar werk weten te vinden in die omgeving...Dat zijn toch al twee dingen die tegenwoordig meer utopie zijn....ds23man schreef:Volgens mij moet je een groter huis gaan zoeken
een machtig mooi compliment!MechanicalAnimal schreef:Stuk minder groot als het gat waar jij die onuitputtelijke hoeveelheid onzin steeds vandaan haalt
Om even Jeremy Clarkson te citeren over de Disco 3:MechanicalAnimal schreef:om maar niet te spreken over die bodemsanering
Zegt de man met 108 drivers in zijn setje luidsprekers.......Ik durf niet te voorspellen wat ons te wachten staat als jij dit grove geweld van stal haalt
hrscharft schreef:Zegt de man met 108 drivers in zijn setje luidsprekers.......Ik durf niet te voorspellen wat ons te wachten staat als jij dit grove geweld van stal haalt![]()
Onzin! die luisterdag vind namelijk bij mij thuis plaatsgervenja schreef:mmm,
ik zie het al weer, deze zien we dus nooit op een luisterdag.
veel te zwaar. wel jammer.
kan je niet een sokkel met sleuven maken? voor een pompwagen of zo.
en weet je wat nou 't ergste isMH schreef:Ik durf niet te voorspellen wat ons te wachten staat als jij dit grove geweld van stal haalt
Daar ben ik nog niet over uit Rayray5150 schreef:Ik denk dat je, om er een beetje leven in te krijgen, toch wel een flinke powerhouse nodig hebt.
Ben benieuwd met wat voor versterker(s) je daarbij wilt gaan gebruiken ?