Crafty, Yarland, Caps&coils op Pluimgraaff luistershow
Moderator: Beheerdersteam
Crafty, Yarland, Caps&coils op Pluimgraaff luistershow
Wat nieuwtjes,
Aanstaand weekend sta ik op de Pluimgraaff Luistershow in Rotterdam. Deze show wordt gehouden in Cafe Engels, vlakbij Rotterdam CS. De entree is gratis.
Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag 10:00 - 17:00
Cafe Engels 1e etage
Set 1:
Azumi luidsprekers
Yarland FV34BIIISA versterker
AT3000 cd speler
De FV34B is nieuw in het assortiment. De eerste betaalbare power versterker van Yarland. Stereo Push Pull EL34 voor 499.- euro.
Set 2:
Beluga luidsprekers
Yarland FV34AIIISA versterker
AT3000 cd speler
De Single Ended EL34 FV34AIIISA is verbeterd.
Waarschijnlijk ga ik ook wel een paar keer met de nieuwe versie van de Pro88IISA draaien. De Push Pull KT88 Yarland. En met de FV34CIIISA. Ik wissel om het +- half uur van set.
Iets verderop in de Doelen is de Doelen lente audioshow. Genoeg te doen dus dit weekend in R'dam op audio gebied. Een uitgebreid verslag van beide shows volgt op Crafty. Iedereen is welkom bij Crafty in zaal 2006 op de tweede verdieping van Cafe Engels.
Groet Roland
Aanstaand weekend sta ik op de Pluimgraaff Luistershow in Rotterdam. Deze show wordt gehouden in Cafe Engels, vlakbij Rotterdam CS. De entree is gratis.
Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag 10:00 - 17:00
Cafe Engels 1e etage
Set 1:
Azumi luidsprekers
Yarland FV34BIIISA versterker
AT3000 cd speler
De FV34B is nieuw in het assortiment. De eerste betaalbare power versterker van Yarland. Stereo Push Pull EL34 voor 499.- euro.
Set 2:
Beluga luidsprekers
Yarland FV34AIIISA versterker
AT3000 cd speler
De Single Ended EL34 FV34AIIISA is verbeterd.
Waarschijnlijk ga ik ook wel een paar keer met de nieuwe versie van de Pro88IISA draaien. De Push Pull KT88 Yarland. En met de FV34CIIISA. Ik wissel om het +- half uur van set.
Iets verderop in de Doelen is de Doelen lente audioshow. Genoeg te doen dus dit weekend in R'dam op audio gebied. Een uitgebreid verslag van beide shows volgt op Crafty. Iedereen is welkom bij Crafty in zaal 2006 op de tweede verdieping van Cafe Engels.
Groet Roland
Dat was een erg leuke show!

Een klein showverslag met foto's is hier te lezen:
http://www.crafty.nl/nieuws/Pluimgraaff ... ow2009.php
We hebben helaas geen tijd gehad om ook nog bij de Doelen lente show te gaan kijken en luisteren.
Groet Roland

Een klein showverslag met foto's is hier te lezen:
http://www.crafty.nl/nieuws/Pluimgraaff ... ow2009.php
We hebben helaas geen tijd gehad om ook nog bij de Doelen lente show te gaan kijken en luisteren.
Groet Roland
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
kan ik beamen. heerlijk relaxte show, waar de mensen de tijd nemen om te luisteren.
Roland z'n creaties voor t eerst eens kunnen beluisteren. De Azumi was wat verloren in de grote ruimte, maar zette verder een mooi beeld neer. De Beluga trok zich niets aan van de grote ruimte, en liet zien hoe goed een goed ontworpen breedbandsysteem kan klinken, veel luisteraars waren zeer verrast dat het een single driver systeem was.
Roland z'n creaties voor t eerst eens kunnen beluisteren. De Azumi was wat verloren in de grote ruimte, maar zette verder een mooi beeld neer. De Beluga trok zich niets aan van de grote ruimte, en liet zien hoe goed een goed ontworpen breedbandsysteem kan klinken, veel luisteraars waren zeer verrast dat het een single driver systeem was.
Klopt wel. Het ging maar net met de Azumi. De ruimte was 7 bij 10 schat ik zo, gips wanden. Buren die vrij hard spelen. Dan zit je al vrij snel aan op en over de rand met een 85 dB de meter TL met een 10 cm basje...Henkjan schreef:De Azumi was wat verloren in de grote ruimte, maar zette verder een mooi beeld neer.
Toch een mooie show gehad, ook met de Azumi's. Een groot deel van het publiek snapte bovenstaande limiet namelijk, zonder dat je dat helemaal moest uitleggen
Hoi Jan,
Inderdaad een heel ander publiek als op de VAD. De sfeer is veel rustiger en respectvoller. Ik heb geen een keer hoeven sprinten om iemand van het aanraken van de buizen, indrukken van de tweeters of andere acties te weerhouden. Ook de meegenomen cd's konden zonder problemen op de cd speler blijven liggen.
Een verademing. Op de VAD kan je nooit rustig praten. Je zit altijd met 1 oog de sets in de gaten te houden. Zodat je erop tijd bij bent als een lolbroek een hengst aan de volume knop geeft of er een buisje uit wil trekken.
Inderdaad een heel ander publiek als op de VAD. De sfeer is veel rustiger en respectvoller. Ik heb geen een keer hoeven sprinten om iemand van het aanraken van de buizen, indrukken van de tweeters of andere acties te weerhouden. Ook de meegenomen cd's konden zonder problemen op de cd speler blijven liggen.
Een verademing. Op de VAD kan je nooit rustig praten. Je zit altijd met 1 oog de sets in de gaten te houden. Zodat je erop tijd bij bent als een lolbroek een hengst aan de volume knop geeft of er een buisje uit wil trekken.
