Waarschijnlijk wel, maar dan is je gevoel niet goed te plaatsen over tegenvallen van een partij met 2500 nieuwe onderdelen in deze samenstelling... tegen een gemiddelde stuksprijs van minder dan 0,8 cent.sander1238 schreef:ik had ook echt niet verwacht alles op de foto's te ontvangen hoor, dat zou wel heel naïef zijn![]()
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: het "te koop gezien" topic....
als je het zo zegt, ja inderdaad het is zeker niet duur, het is ook nog eens incl verzenden.
misschien toch maar eens een doosje bestellen, een lcd schermpje kan ik niet zo heel veel mee, mischien wil hij het wel omruilen voor een extra trafo
sander
misschien toch maar eens een doosje bestellen, een lcd schermpje kan ik niet zo heel veel mee, mischien wil hij het wel omruilen voor een extra trafo
sander
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
een Eve II
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... ousPage=lr
Toch maar even vermelden.... is tenslotte een soort van klassieker geworden.
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... ousPage=lr
Toch maar even vermelden.... is tenslotte een soort van klassieker geworden.
Re: het "te koop gezien" topic....
Komplete Philips HRT9900 speakerset (waar de 4" Peerless PP midbasjes & vifa XT25sc90/50 tweetertjes in zitten) op MP
:
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... ousPage=lr
Vraagprijs: €350.-, Iemand heeft al een bod van €360.- gemaakt.
Ik heb de set thuis zelf ook staan.
Het blijven wel fabrieksluidsprekers. Dus op veel punten zijn helaas prijskeuzes gemaakt, maar verder klinken ze best ok.
Met een nieuw filter en wat andere demping is er wel meer uit te halen.
De drivertjes alleen zouden los het dubbele kosten!
Subwoofer is alleen bouwtechnisch gezien komplete prut. De foto van het soldeerwerk zal ik maar niet laten zien..om het zo maar te zeggen.
Met versterker (binnenwerk is eigenlijk een NAD T747) voor €700.- bij Correct te koop btw, dus bied niet teveel!
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... ousPage=lr
Vraagprijs: €350.-, Iemand heeft al een bod van €360.- gemaakt.
Ik heb de set thuis zelf ook staan.
Het blijven wel fabrieksluidsprekers. Dus op veel punten zijn helaas prijskeuzes gemaakt, maar verder klinken ze best ok.
Met een nieuw filter en wat andere demping is er wel meer uit te halen.
De drivertjes alleen zouden los het dubbele kosten!
Subwoofer is alleen bouwtechnisch gezien komplete prut. De foto van het soldeerwerk zal ik maar niet laten zien..om het zo maar te zeggen.
Met versterker (binnenwerk is eigenlijk een NAD T747) voor €700.- bij Correct te koop btw, dus bied niet teveel!
Re: het "te koop gezien" topic....
Voor de philips-geschiedenis liefhebber: http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... ousPage=lr
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
is al gereserveerd , iemand zal een flink bod hebben gedaan via pm lijkt me .
voor een echte philips verzamelaar mag dit nooit ontbreken in je verzameling .
eens kijken bij de buren op het forum of iemand daar erg blij is vandaag .
voor een echte philips verzamelaar mag dit nooit ontbreken in je verzameling .
eens kijken bij de buren op het forum of iemand daar erg blij is vandaag .
25 mm beuken voor een spotprijs
Ik zat een beetje te neuzen op marktplaats en wilde jullie dit niet onthouden.
20 en 25 mm beuken en eiken meubelpanelen voor respectievelijk 15-20 en 25-30 euro per m²
http://link.marktplaats.nl/634965053
Doe er je voordeel mee.
20 en 25 mm beuken en eiken meubelpanelen voor respectievelijk 15-20 en 25-30 euro per m²
http://link.marktplaats.nl/634965053
Doe er je voordeel mee.
Re: het "te koop gezien" topic....
Misschien wat voor Hondasnl
die maakt er geloof ik veelvuldig gebruik van in zijn projecten.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik assioceer Honda toch meer met Carbon Look...hrscharft schreef:Misschien wat voor Hondasnldie maakt er geloof ik veelvuldig gebruik van in zijn projecten.
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat is dre,(Termino) en voor de houtafdeling met keukenbladen moet je toch echt bij Hondasnl zijn.ds23man schreef:Ik assioceer Honda toch meer met Carbon Look...hrscharft schreef:Misschien wat voor Hondasnldie maakt er geloof ik veelvuldig gebruik van in zijn projecten.
Re: het "te koop gezien" topic....
Trafo's van Mart,
Da's heel apart
Ik ken Mart Wijnhoven. Hij is afgekeurd en zit thuis oude apparatuur uit elkaar te slopen om nog wat bij te verdienen. Een goeie gast, met goeie prijzen waarmee best te onderhandelen valt. Je moet alleen tegen rook kunnen, want hij rookt als een ketter
.
Da's heel apart
Ik ken Mart Wijnhoven. Hij is afgekeurd en zit thuis oude apparatuur uit elkaar te slopen om nog wat bij te verdienen. Een goeie gast, met goeie prijzen waarmee best te onderhandelen valt. Je moet alleen tegen rook kunnen, want hij rookt als een ketter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Sjeminee, heb je de rest van zijn advertenties gezien? 9 pagina'smischa72 schreef:Trafo's van Mart,
Da's heel apart![]()
Ik ken Mart Wijnhoven. Hij is afgekeurd en zit thuis oude apparatuur uit elkaar te slopen om nog wat bij te verdienen. Een goeie gast, met goeie prijzen waarmee best te onderhandelen valt. Je moet alleen tegen rook kunnen, want hij rookt als een ketter.
Re: het "te koop gezien" topic....
als je em op 100 resultaten zet zijn et maar 3 pagina's hoor 
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
zelfbouw met hivi drivertjes? (lijkt althans)
http://link.marktplaats.nl/657768564
Red wine audio - Alphen aan den Rijn
http://link.marktplaats.nl/657768564
Red wine audio - Alphen aan den Rijn
Re: het "te koop gezien" topic....
Is die €150,- voor de hele bups wat in de advertentie te zien isIkBenIk schreef:Tien stuks Elektuur mini-Crescendo eindtrappen, in diverse stadia van afbouw. Waaronder één stereo exemplaar met 500 VA voedingstrafo en 80.000 uF voedingselco's, behuizing met grote koellichamen.
http://link.marktplaats.nl/661014037
ps.
Ik zie dat je ook een leuke Bosch bovenfrees te koop hebt, wat is je prijs voor de leden van dit forum
Re: het "te koop gezien" topic....
Voor een snelle koper mag de bovenfrees weg voor 60 Euro.SARK schreef:ps.
Ik zie dat je ook een leuke Bosch bovenfrees te koop hebt, wat is je prijs voor de leden van dit forum![]()
Mvg,
Ed
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Voor degene die met platen bezig zijn is dit nog wel iets leuks:
http://dx.com/p/digital-precision-scale ... tion-16269
De bekende naalddrukweger maar dan zonder merkje en veeeel goedkoper.
Als je deze erbij doet kun je hem ook nog eens calibreren.
http://dx.com/p/professional-precision- ... gram-20010
Voor ongeveer 12 euro ligt de set bij je op de mat.
Ter vergelijk: een willekeurige site verkoopt dezelfde voor 79 euro!
http://www.pickupnaalden-shop.nl/a-2617 ... onar-4293/
De bekende naalddrukweger maar dan zonder merkje en veeeel goedkoper.
Als je deze erbij doet kun je hem ook nog eens calibreren.
http://dx.com/p/professional-precision- ... gram-20010
Voor ongeveer 12 euro ligt de set bij je op de mat.
Ter vergelijk: een willekeurige site verkoopt dezelfde voor 79 euro!
http://www.pickupnaalden-shop.nl/a-2617 ... onar-4293/
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Zou die een dig. xover gekocht hebben?Walt schreef:
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Hij was in ieder geval een enthousiast kitter. Alles zit onder de lijmresten...
