Bij deze wil ik graag een verzoek plaatsen om het setje wat ik heb in te laten meten. De ruimte zit mij erg tegen hier thuis en tijd al helemaal, heb nu nog een uurtje (na Wie is de Mol uiteraard

) en tot zaterdag ochtend helemaal 0,0 tijd meer. Dus al het spul moet ook nog ingepakt worden.
Dus bij deze wil ik graag iemand die iets meer af weet van meten en inregelen met de minidsp vragen of hij (of heeel misschien een zij

) wat tijd heeft zaterdag..
Dit kan tevens ook goed dienen voor andere mensen die ook geïnteresseerd zijn in meten en dsp.
Qua tijdstip op de dag maakt het mij helemaal niks uit, ik ben de gehele dag aanwezig.
En het vervormende, steeds wegvallend geluid lijkt te zijn opgelost door een jumper te plaatsen op de master clock van de minidigi... de minidsp stond op slave, maar de minidigi ook.. Tsja, dan wordt het niet echt wat
