Problemen met PM of bericht plaatsen.

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.

Bericht door Muug »

Marp schreef:
Muug schreef:
En vandaag kan ik probleemloos aanloggen en posten.
Dit kan een gevolg zijn van de tijdelijke forumstijl die ik na je melding heb ingesteld.

Voor Ronald_1 en Hans B is die nu eveneens ingesteld. Laat maar weten of het daarmee dan wel lukt.
Wel, op mijn werk geraak ik ingelogd op dit forum. Bij mij thuis niet, ondanks het clearen van de history en de cache. :shock: :?:
Gebruikersavatar
Ronald_1
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 05 mar 2006, 21:13

Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.

Bericht door Ronald_1 »

Marp schreef:
Muug schreef:
En vandaag kan ik probleemloos aanloggen en posten.
Dit kan een gevolg zijn van de tijdelijke forumstijl die ik na je melding heb ingesteld.

Voor Ronald_1 en Hans B is die nu eveneens ingesteld. Laat maar weten of het daarmee dan wel lukt.
Bedankt voor de aanpassing. Gisteravond lukte het niet op de ipad om het forum te bezoeken, ik zal het vanavond eens testen op de laptop. Moet ik nog mijn cache en of cookies weg gooien?
Gebruikersavatar
Ronald_1
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 05 mar 2006, 21:13

Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.

Bericht door Ronald_1 »

Het probleem is gedeeltelijk opgelost: op de laptop thuis kan ik nu het forum weer openen.

Op de ipad wil het echter nog steeds niet lukken, ik krijg nog steeds een wit scherm in Safari als ik naar http://forum.zelfbouwaudio.nl ga. Ik heb de cookies en websitedata weggegooid, maar dat lost het probleem niet op. :(
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.

Bericht door Marp »

Een merendeel van de witte pagina's behoort waarschijnlijk tot het verleden.

Blijkbaar kon PHP de laatste tijd niet meer overweg met een blacklist van 6,5MB en hield deze ermee op zonder een fout te retourneren of registreren. Als PHP ermee stopt zonder FALSE terug te geven, ziet de webserver eveneens geen fout en dus registreert ook deze niets waaruit kan worden afgeleid dat ergens iets mis gaat. In plaats daarvan stuurt hij een lege header naar de browser, die op zijn beurt netjes de verbinding afsluit zonder data te hebben ontvangen.

De oorzaak van de sinds zondag opduikende lege stylesheets (gevolg: pagina's zonder opmaak) en HTTP-error-500-meldingen heb ik nog niet achterhaald, maar het is goed mogelijk dat deze een indirect gevolg waren. Elke nieuwe gebruiker/IP-adres/land-combinatie wordt namelijk bij de 1e verschijning vergeleken met enkele spamdatabases, zodat bij een daarop volgende registratie bekend is of de registratie moet worden geweigerd. Worden nieuwe combinaties niet vastgelegd a.g.v. een afgebroken proces, dan wordt die combinatie bij elke hit als nieuw gezien waardoor een wachtrij kan ontstaan.

Laten we er dus vanuit gaan dat ook deze fouten verleden tijd zijn, maar meld ze uiteraard als dat niet zo blijkt te zijn.
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.

Bericht door Muug »

wel, dan zien we vanavond wel. Gisterenavond lukte thuis niks op dit forum, zelfs lezen ging niet. Hier op 't werk gaat het perfect. :D
Gebruikersavatar
Ronald_1
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 05 mar 2006, 21:13

Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.

Bericht door Ronald_1 »

Bij werkt het thuis op de ipad inmiddels ook weer. :)
Gebruikersavatar
rjmulder
Berichten: 1187
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 22:47
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.

Bericht door rjmulder »

Vanavond thuis maar eens proberen hopen dat het weer werkt.
Had gisteren verschillende dingen geprobeerd maar niks werkte gelukkig kan ik er nu wel op :)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.

Bericht door Henkjan »

doet op de foon prima met de mobiele skin
Gebruikersavatar
rjmulder
Berichten: 1187
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 22:47
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.

Bericht door rjmulder »

En thuis doet die het ook weer :goeie:
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.

Bericht door Ah!buis »

Hoera ! het lukt mij ook weer :rock: .
Sinds zondag kreeg ik eerst nog een wit schermnen daarna enkel nog de standaart foutmelding van IE.
Er begonnen al ontwenningsverschijnselen de kop op te steken :shock:
Geprikkeld,gebrek aan eetlust,heb zelfs de TV aagezet :^o .
Nu maar hopen dat het goed blijft gaan,krijg al weer trek :lol: .
Anne
Tok
Berichten: 198
Lid geworden op: di 05 aug 2008, 23:15

Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.

Bericht door Tok »

Hier ook alles weer in ordnung.
Had eerst alleen het 'witte scherm probleem' bij reageren, en de dag erna was het hele forum onbereikbaar. Tot vandaag dus(of gisteren, had de moed al bijna opgegeven en checkte niet meer zo heel vaak : ).
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.

Bericht door ds23man »

Het rare is dat ik hier weinig tot geen problemen heb ik gehad. Ben blijkbaar een Gold member! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.

Bericht door Marp »

Ook Google mailde over veel fouten, maar gelukkig meldt die ook geen problemen meer. O:) Privé bind ik me zo min mogelijk aan bedrijven die denken en beslissen overnemen, en zo naar afhankelijkheid toewerken. Voor een website echter is dat webmasterprogramma toch wel handig.
ds23man schreef:
Het rare is dat ik hier weinig tot geen problemen heb ik gehad. Ben blijkbaar een Gold member! :mrgreen:
Uiteraard! ;) Jij de behandeling die je toekomt, en wij geen box vol 3-woordenmailtjes. :lol:
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.

Bericht door Muug »

Hier thuis ook alles ok. Goed gedaan !

Heb je eigenlijk iets gedaan? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Problemen met PM of bericht plaatsen.

Bericht door Ah!buis »

ds23man schreef:
Het rare is dat ik hier weinig tot geen problemen heb ik gehad. Ben blijkbaar een Gold member! :mrgreen:
Nu dan gewoon LID geworden :? .
Ah ja,Gold (verleden tijd "gelden") member , dus dat geldt niet meer , oef een hele opluchting :lol:
Anne
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”