Plaatje uploaden via iPad ?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
SuperKees
Berichten: 80
Lid geworden op: do 22 sep 2011, 22:01

Plaatje uploaden via iPad ?

Bericht door SuperKees »

Weet iemand of dat kan en hoe? Mij lukt het niet helaas omdat je geen file kan selecteren.
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: Plaatje uploaden via iPad ?

Bericht door cobaltjeh »

SuperKees schreef:
Weet iemand of dat kan en hoe? Mij lukt het niet helaas omdat je geen file kan selecteren.
Dit is mij ook nog niet gelukt, gok dat je dan toch echt achter de pc moet kruipen.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Plaatje uploaden via iPad ?

Bericht door Henkjan »

vreemd. kan je dat met andere sites wel? want ik heb geen probleem om vanaf m'n Android telefoon foto's toe te voegen hier
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Plaatje uploaden via iPad ?

Bericht door Marp »

Probleem met IOS (iPhone/iPod/iPad) schijnt het ontberen van de bestandsverkenner te zijn. Als je geen file kan selecteren houdt het inderdaad snel op.

Apple wil kennelijk dat je enkel naar websites kan uploaden waarvoor apps zijn ontwikkeld. Waarschijnlijk weer zo'n typisch gevalletje van niet-bestaande behoeften creëren, i.p.v. in bestaande behoeften te voorzien. M.a.w.: de wereld naar zijn hand zetten. Ik heb geen idee of er een app is die dat oplost, of dat een andere browser wel de mogelijkheid toevoegt om files te kunnen selecteren.
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: Plaatje uploaden via iPad ?

Bericht door cobaltjeh »

Marp schreef:
Probleem met IOS (iPhone/iPod/iPad) schijnt het ontberen van de bestandsverkenner te zijn. Als je geen file kan selecteren houdt het inderdaad snel op.

Apple wil kennelijk dat je enkel naar websites kan uploaden waarvoor apps zijn ontwikkeld. Waarschijnlijk weer zo'n typisch gevalletje van niet-bestaande behoeften creëren, i.p.v. in bestaande behoeften te voorzien. M.a.w.: de wereld naar zijn hand zetten. Ik heb geen idee of er een app is die dat oplost, of dat een andere browser wel de mogelijkheid toevoegt om files te kunnen selecteren.
Waarschijnlijk niet, want als een andere browser dit wel zou kunnen, dan wordt deze echt niet goedgekeurd voor de appstore. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Plaatje uploaden via iPad ?

Bericht door Marp »

Die kans is reëel. Het merk is inmiddels populair genoeg om ook een rot appeltje aan de man te kunnen brengen. Schuif apps die het monopoly aantasten maar aan de kant onder het mom "veiligheid", en geen haai die er nog naar kraait. The apple never falls far from the windows. :mrgreen:
apple.jpg
apple.jpg (12.39 KiB) 428 keer bekeken
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: Plaatje uploaden via iPad ?

Bericht door cobaltjeh »

Maar toch vind ik het een prachtig product de Ipad, echter moet je niet proberen je pc ermee te vervangen. :)

Als je de boel teveel los laat, krijg je weer veel rotzooi en spyware zoals bijvoorbeeld in de Android wereld. Maar de gulden middenweg zou perfect zijn!
grimoire
Berichten: 1089
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 19:34
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Plaatje uploaden via iPad ?

Bericht door grimoire »

is er niet een 'folders' app die te downloadne is waarmee dat kan?
ik zal eens zoeken, want ik mis deze functionaliteit ook.

wat flexibiliteit betreft ben ik toch meer android fan!
Gebruikersavatar
nxs77
Berichten: 1073
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 1:47
Locatie: Berlikum
Contacteer:

Re: Plaatje uploaden via iPad ?

Bericht door nxs77 »

mijn oplossing: JAILBREAK!!
Dan kan het, ik heb het gedaan oa toen mijn iphone nog 5.1.1 met jailbreak was had ik er een aanpassing voor het uploaden van bestanden.

Maak een foto met je idevice en selecteer deze uit je foto rol... en het is een gratis aanpassing

Je moet alleen wel bereid wezen er een jailbreak op te zetten
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Plaatje uploaden via iPad ?

Bericht door FR_Aad »

Plaatje via iPad (standaard IOS6)
Bijlagen
image.jpg
Gebruikersavatar
nxs77
Berichten: 1073
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 1:47
Locatie: Berlikum
Contacteer:

Re: Plaatje uploaden via iPad ?

Bericht door nxs77 »

ook goed :roll:
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Plaatje uploaden via iPad ?

Bericht door Vinculum »

Je kan zonder problemen foto's uploaden hoor. Je ziet het al want san heten de foto's allemaal image.jpg
Kan zowel op iPhone als iPad. Wel alleen foto's.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”