ik heb al een tijdje een radio op me kamer staan, en ik heb er ook veel plezier van, ik was laatst bij me opa en die had de zelfde stereo.
hij had de speakers/boxen aan mij gegeven en met de draden, nu kwam ik we achter dat ik maar voor 2 speakers
plek heb en ik wil er twee aan hebben, kan dit ?
alvast bedankt
Tijmen,

