Nieuwe woofer met PR

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Dagobert
Berichten: 28
Lid geworden op: di 08 jan 2013, 12:42

Nieuwe woofer met PR

Bericht door Dagobert »

Ik heb hier nog een Dayton SD270PR liggen die mijn constant aanstaart :mrgreen: :sure:
Nu heb ik pas een woofer gebouw,zie voorstel topic,maar met de winter is het leuk tijd verdoen :)

Ik wou samen met deze PR eigenlijk een 10 of 12 inch woofer erbij zetten,actief of passief aangestuurd weet ik nog niet.
Nu vroeg ik me eigenlijk af of iemand nog ontwerp iedeen heeft?Heb al flink zitten brainstormen en afbeeldingen gezocht maar niks komt in de buurt van wat ik zou willen.
In mijn ontwerp zou ik gebruik willen maken van zwarte skai en verder nog geen idee.Ik hou van modern :mrgreen:

Alle iedeen kwa design en wellicht woofer keuze zijn welkom.Zoals al aan mijn naam te zien,en PR keuze,ik hou van budget bouwen.Dat gaat me erg goed af al zeg ik het zelf :-#
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”