Spuiten van Speakers
Moderator: Beheerdersteam
Spuiten van Speakers
Hallo,
Binnenkort wil ik mijn nieuwe speakers gaan afwerken (redelijk forse Avalon achtige speaker). Nu zoek ik echter iemand die goed kan spuiten voor een niet al te hoge prijs..
Iemand ervaringen met een goed adres?
alvast bedankt....
Binnenkort wil ik mijn nieuwe speakers gaan afwerken (redelijk forse Avalon achtige speaker). Nu zoek ik echter iemand die goed kan spuiten voor een niet al te hoge prijs..
Iemand ervaringen met een goed adres?
alvast bedankt....
Re: Spuiten van Speakers
tja, als je in Friesland woont is het erg praktisch als je een adres in Zuid-Limburg wordt aangeraden... 
Re: Spuiten van Speakers
Ik ben in het bezit van een leaseauto dus er is wel wat mogelijk. dus zuid- noord holland brabant flevoland Utrecht als het maar een goed adres is ....
Re: Spuiten van Speakers
Ik heb mijn speakers (en ook al van andere) laten spuiten bij GSH interieur, super spuitwerk voor een goeie prijs.
website is http://www.gsh-interieur.nl/ en is gevestigd in eindhoven.
website is http://www.gsh-interieur.nl/ en is gevestigd in eindhoven.
Re: Spuiten van Speakers
Ik raad http://www.wood-worker.nl aan! Aardige vent, die voor een schappelijke prijs goed werk levert.
Hij zit echter wel in Deventer, misschien te ver voor je.
Hij zit echter wel in Deventer, misschien te ver voor je.
Re: Spuiten van Speakers
Ik zoek ook een Spuiterij, in zuid-holland. Ik heb een subwooferbehuizing die nu in de (lelijke) lak staat. Ik wil net zoals iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Er zitten spuiterijen genoeg binnen 50 km rijden, maar heeft iemand een idee waar er vakwerk wordt verricht voor een schappelijke prijs. Het gaat om hoogglans zwart, balk van 25*40*55 cm. Ik heb een paar maanden geleden een prijs opgevraagd bij een Spuiterij in Rotterdam. Daar werd me verteld dat het 150 euro zou kosten. Ik heb geen idee of dat veel/weinig of redelijk is. Ik zag ook 60 euro prijzen voorbij komen op het forum, maar ook berichten dat niet iedere spuiterij even veel "skills" heeft.
-
Jamesblond
- Berichten: 791
- Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 10:55
- Locatie: Arnhem
Re: Spuiten van Speakers
Thanks! Goeie tip!ALDEBIJL schreef:Ik heb mijn speakers (en ook al van andere) laten spuiten bij GSH interieur, super spuitwerk voor een goeie prijs.
website is http://www.gsh-interieur.nl/ en is gevestigd in eindhoven.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Spuiten van Speakers
Het forum kan wel eenFR_Aad schreef:De stof blijft lang hangen vandaag
Re: Spuiten van Speakers
pappaleo schreef:Het forum kan wel eenFR_Aad schreef:De stof blijft lang hangen vandaag![]()
beurtje gebruiken
Voor een goede spuiter in ZH hou ik mij ook aanbevolen. Er zijn er genoeg te vinden maar een redelijke prijs is weer wat anders. Laatst €200 voor 2 monitor kasten, moest ik zelf de verf aanleveren
Re: Spuiten van Speakers
Misschien hier: http://www.eurobord.nl/keuken-spuiten/
Als ze keukenkastjes kunnen spuiten moet een luidspreker ook wel lukken
Als ze keukenkastjes kunnen spuiten moet een luidspreker ook wel lukken
