Spuiten van Speakers

't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
IYIynx
Berichten: 10
Lid geworden op: do 18 okt 2012, 15:19

Spuiten van Speakers

Bericht door IYIynx »

Hallo,

Binnenkort wil ik mijn nieuwe speakers gaan afwerken (redelijk forse Avalon achtige speaker). Nu zoek ik echter iemand die goed kan spuiten voor een niet al te hoge prijs..

Iemand ervaringen met een goed adres?

alvast bedankt....
ALDEBIJL
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 14:56
Locatie: den Bosch

Re: Spuiten van Speakers

Bericht door ALDEBIJL »

In welke regio zoek je iets?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Spuiten van Speakers

Bericht door ray5150 »

tja, als je in Friesland woont is het erg praktisch als je een adres in Zuid-Limburg wordt aangeraden... :roll:
IYIynx
Berichten: 10
Lid geworden op: do 18 okt 2012, 15:19

Re: Spuiten van Speakers

Bericht door IYIynx »

Ik ben in het bezit van een leaseauto dus er is wel wat mogelijk. dus zuid- noord holland brabant flevoland Utrecht als het maar een goed adres is ....
ALDEBIJL
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 14:56
Locatie: den Bosch

Re: Spuiten van Speakers

Bericht door ALDEBIJL »

Ik heb mijn speakers (en ook al van andere) laten spuiten bij GSH interieur, super spuitwerk voor een goeie prijs.

website is http://www.gsh-interieur.nl/ en is gevestigd in eindhoven.
IYIynx
Berichten: 10
Lid geworden op: do 18 okt 2012, 15:19

Re: Spuiten van Speakers

Bericht door IYIynx »

Dank je,

Ik ga een prijsopgave bij ze opvragen.
Gebruikersavatar
fritzie
Berichten: 255
Lid geworden op: wo 26 nov 2008, 21:06
Locatie: Sint-Willebrord

Re: Spuiten van Speakers

Bericht door fritzie »

link verwijderd


mvg bert
Laatst gewijzigd door fritzie op ma 21 jan 2013, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
GMP
Berichten: 189
Lid geworden op: wo 05 dec 2007, 20:59
Locatie: Hillegom

Re: Spuiten van Speakers

Bericht door GMP »

Ik raad http://www.wood-worker.nl aan! Aardige vent, die voor een schappelijke prijs goed werk levert.
Hij zit echter wel in Deventer, misschien te ver voor je.
SuperR
Berichten: 1864
Lid geworden op: zo 30 aug 2009, 22:35
Locatie: Rotterdam

Re: Spuiten van Speakers

Bericht door SuperR »

Ik zoek ook een Spuiterij, in zuid-holland. Ik heb een subwooferbehuizing die nu in de (lelijke) lak staat. Ik wil net zoals iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Er zitten spuiterijen genoeg binnen 50 km rijden, maar heeft iemand een idee waar er vakwerk wordt verricht voor een schappelijke prijs. Het gaat om hoogglans zwart, balk van 25*40*55 cm. Ik heb een paar maanden geleden een prijs opgevraagd bij een Spuiterij in Rotterdam. Daar werd me verteld dat het 150 euro zou kosten. Ik heb geen idee of dat veel/weinig of redelijk is. Ik zag ook 60 euro prijzen voorbij komen op het forum, maar ook berichten dat niet iedere spuiterij even veel "skills" heeft.
Jamesblond
Berichten: 791
Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 10:55
Locatie: Arnhem

Re: Spuiten van Speakers

Bericht door Jamesblond »

ALDEBIJL schreef:
Ik heb mijn speakers (en ook al van andere) laten spuiten bij GSH interieur, super spuitwerk voor een goeie prijs.

website is http://www.gsh-interieur.nl/ en is gevestigd in eindhoven.
Thanks! Goeie tip! :goedzo: Die kon ik binnenkort ook nog wel es nodig hebben.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Spuiten van Speakers

Bericht door FR_Aad »

De stof blijft lang hangen vandaag
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12407
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Spuiten van Speakers

Bericht door pappaleo »

FR_Aad schreef:
De stof blijft lang hangen vandaag
Het forum kan wel een :schoon: :schoon: beurtje gebruiken :lol:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36748
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Spuiten van Speakers

Bericht door Pjotr »

pappaleo schreef:
FR_Aad schreef:
De stof blijft lang hangen vandaag
Het forum kan wel een :schoon: :schoon: beurtje gebruiken :lol:
[-X Wie orde en netheid belangrijk vindt is te lui om te zoeken (of kan niet zoeken) :mrgreen:

Voor een goede spuiter in ZH hou ik mij ook aanbevolen. Er zijn er genoeg te vinden maar een redelijke prijs is weer wat anders. Laatst €200 voor 2 monitor kasten, moest ik zelf de verf aanleveren :roll:
Jordi
Berichten: 117
Lid geworden op: zo 07 nov 2010, 13:40
Locatie: Rotterdam

Re: Spuiten van Speakers

Bericht door Jordi »

Misschien hier: http://www.eurobord.nl/keuken-spuiten/

Als ze keukenkastjes kunnen spuiten moet een luidspreker ook wel lukken 8)
Plaats reactie