http://www.rumoh.nl/shop/N_frame.html?h ... xp_16.html
deze meneer E. Pol heeft een transmissielijn gemaakt met de 25w8565-00
Kent iemand hem? Ik wil de kunst graag afkijken
(afmetingen TL&poort etcetc...)
Moderator: Beheerdersteam
letterlijk 'kunst'aaronboumans schreef:hallo allemaal, ik wil graag in contact komen met de maker van;
http://www.rumoh.nl/shop/N_frame.html?h ... xp_16.html
deze meneer E. Pol heeft een transmissielijn gemaakt met de 25w8565-00
Kent iemand hem? Ik wil de kunst graag afkijken![]()
![]()
(afmetingen TL&poort etcetc...)