ik zoek iemand

Complete sets, maar ook bijvoorbeeld hifi-meubels

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
aaronboumans
Berichten: 647
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
Locatie: Oosten

ik zoek iemand

Bericht door aaronboumans »

hallo allemaal, ik wil graag in contact komen met de maker van;
http://www.rumoh.nl/shop/N_frame.html?h ... xp_16.html

deze meneer E. Pol heeft een transmissielijn gemaakt met de 25w8565-00

Kent iemand hem? Ik wil de kunst graag afkijken :) :) :)
(afmetingen TL&poort etcetc...)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

spectaculaire speaker!!!

Mooi gedaan zeg!

Jan
Gebruikersavatar
aaronboumans
Berichten: 647
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
Locatie: Oosten

Bericht door aaronboumans »

yep! en met een hele mooie 25w8565-00, waar ik er toevallig nog twee van heb liggen voor een stereo-sub in een nieuw te bouwen surround systeem :wink:
Als een voormalig TL bouwer (SOTA,Rogers,etcetc) heb ik wel veel belangstelling voor een bouwtekening....
Laatst gewijzigd door aaronboumans op do 26 mar 2009, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

Je kunt er misschien ook een mailtje aan wagen naar info-at-rumoh.nl ?
Met het verzoek om in contact te komen met de betreffende E. Pol over zijn luidspreker..
Desnoods vraag je ze of ze aan e. Pol willen vragen om met jou in contact te komen, als ze je de gegeven niet willen verstrekken om privacy redenen.

Ik meen dat Tony Gee hier ook ergens op het forum rond rent.. Zijn pseudo is Geenius meen ik..

Kees
Gebruikersavatar
aaronboumans
Berichten: 647
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
Locatie: Oosten

Bericht door aaronboumans »

Ik heb al een mailtje gestuurd maar zal ook nog even kijken of Geenius mij kan helpen.
Bedankt Audiomanics!
Gebruikersavatar
solitaire
Berichten: 164
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 12:06

Re: ik zoek iemand

Bericht door solitaire »

aaronboumans schreef:
hallo allemaal, ik wil graag in contact komen met de maker van;
http://www.rumoh.nl/shop/N_frame.html?h ... xp_16.html

deze meneer E. Pol heeft een transmissielijn gemaakt met de 25w8565-00

Kent iemand hem? Ik wil de kunst graag afkijken :) :) :)
(afmetingen TL&poort etcetc...)
letterlijk 'kunst'

werkelijk erg mooi !

succes



Wolf
Gebruikersavatar
aaronboumans
Berichten: 647
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
Locatie: Oosten

Bericht door aaronboumans »

Ja zo fraai zullen die van mij niet worden.... :(
En ze moet een beetje in de stijl blijven van het hoofdset :wink:
Gebruikersavatar
aaronboumans
Berichten: 647
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
Locatie: Oosten

Bericht door aaronboumans »

gevonden!
ik heb net contact gehad met de maker van deze schitterende Amati kloon.
Bedankt Audiomanics en Tony Gee!
Laatst gewijzigd door aaronboumans op vr 27 mar 2009, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

Geen dank, graag gedaan..
En succes met de toekomstige bouw...
Wel posten hier hè?

Kees
Gebruikersavatar
aaronboumans
Berichten: 647
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
Locatie: Oosten

Bericht door aaronboumans »

ik zal een draadje ergens gaan starten.
PS die meneer die ik zocht heeft die Amati kloon gebaseerd op een aos tl100 transmissielijn.
Iemand daar nog ervaring mee?


http://www.aos-lautsprecher.de/english/ ... 00tlE.html
Plaats reactie