een noordeling

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Teungts
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 06 jan 2013, 11:14

een noordeling

Bericht door Teungts »

hallo

mijn naam is Teun 31 jaar jong en kom uit het friese dorpje kootstertille. na audio in de auto nu ook maar eens in huis. ben dus op audio gebied in huis een leek.

wil dus mijn eigen zuilen gaan bouwen en hoop hier genoeg info en kunde te vinden(zal wel goed zitten :sure: ) heb al wat rond geneusd en al wat intersante werken gezien. misschien dat ik audio uit de auto kan gebruiken voor in huis.

ben nu druk aan het rond kijken voor een versterker om zo verder uit te bouwen

vr g teun
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: een noordeling

Bericht door Henkjan »

Hallo Teun, welkom hier!
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: een noordeling

Bericht door Vinculum »

Welkom!
Teungts schreef:
misschien dat ik audio uit de auto kan gebruiken voor in huis
Niet doen. Auto speakers zijn voor de auto, niet voor thuis.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: een noordeling

Bericht door ds23man »

Vinculum schreef:
Welkom!
Teungts schreef:
misschien dat ik audio uit de auto kan gebruiken voor in huis
Niet doen. Auto speakers zijn voor de auto, niet voor thuis.
Er zijn mensen die hun auto in de woonkamer zetten! :lol:
kre_huis_2.jpg
kre_huis_2.jpg (44.77 KiB) 372 keer bekeken
Welkom!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: een noordeling

Bericht door ray5150 »

Lamborghini Countach ? beregeil.... :goeie: :mrgreen: :lol:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: een noordeling

Bericht door ds23man »

ray5150 schreef:
Lamborghini Countach ? beregeil.... :goeie: :mrgreen: :lol:
Beregeil?

Volgens sommige mensen is dit geil:
opel.jpg
opel.jpg (10.34 KiB) 366 keer bekeken
:mrgreen:
Teungts
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 06 jan 2013, 11:14

Re: een noordeling

Bericht door Teungts »

ds23man schreef:
ray5150 schreef:
Lamborghini Countach ? beregeil.... :goeie: :mrgreen: :lol:
Beregeil?

Volgens sommige mensen is dit geil:
opel.jpg
:mrgreen:
Voor mij wel ben besmet met het Opel virus :D
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: een noordeling

Bericht door ray5150 »

Inkoppertje !

opelmanta_NEW_KIDS.jpg

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Teungts
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 06 jan 2013, 11:14

Re: een noordeling

Bericht door Teungts »

idd ook nog manta liefhebber maar dan de i400. ooit staat die voor de deur [-o<
Plaats reactie