Viespeukds23man schreef:mmmm, is dat je webcam?????
4.0....en dan op naar 5.1Lieuwe schreef:Ah, zo te zien aan de bouwplannen op het magneetbord begin je een nieuw setje.
Moderator: Beheerdersteam
Viespeukds23man schreef:mmmm, is dat je webcam?????
4.0....en dan op naar 5.1Lieuwe schreef:Ah, zo te zien aan de bouwplannen op het magneetbord begin je een nieuw setje.
Hmmm... Zo'n speaker op z'n zij onder je TV wordt wel een beetje een probleempje...MechanicalAnimal schreef:4.0....en dan op naar 5.1![]()
Henkjan schreef:ik ben meer benieuwd naar wat voor monster sub die gaat bouwen
Mmm, heel druk op mijn werk dus ik lees momenteel voornamelijk op deze site, maar ben stiekem wel wel een 300b versterker bij elkaar aan het sparen. Dus nog een paar weken en dan ga ik weer wat fabrieken. De onderdelen beginnen binnen te komen.Heey John, ouwe rakker, kom jij zo ineens weer ff om de hoek kijken, leuk man! Hoe staat het met jouw projecten? Nog iets in de pijplijn?
Nou, niet zonder ook maar enige kennisrikpost schreef:Valt toch wel mee met een kant en klaar schema![]()
Makkelijker dan een Ikea kast.![]()
Maar .....je bent terugHoe gaat het met het fineren
Dit doet mij een beetje aan mijn laminaat plinten denkenMechanicalAnimal schreef:Nou, niet zonder ook maar enige kennisrikpost schreef:Valt toch wel mee met een kant en klaar schema![]()
Makkelijker dan een Ikea kast.![]()
Maar .....je bent terugHoe gaat het met het fineren
![]()
Als je de componenten maar herkend weerstand, spoel, condensator.
Voor de rest is het de lijntjes volgen ,je bent handig zat ,dat komt wel goed![]()
Fineer gaat goed....ligt nog steeds op zijn plekBinnenkort eerst maar eens de laagkast-delen naar beneden en aan elkaar lijmen.
Dit doet mij een beetje aan mijn laminaat plinten denkenMechanicalAnimal schreef:Nou, niet zonder ook maar enige kennisrikpost schreef:Valt toch wel mee met een kant en klaar schema![]()
Makkelijker dan een Ikea kast.![]()
Maar .....je bent terugHoe gaat het met het fineren
![]()
Als je de componenten maar herkend weerstand, spoel, condensator.
Voor de rest is het de lijntjes volgen ,je bent handig zat ,dat komt wel goed![]()
Fineer gaat goed....ligt nog steeds op zijn plekBinnenkort eerst maar eens de laagkast-delen naar beneden en aan elkaar lijmen.
Altijd lastig, dubbele ontkenning..Nou, niet zonder ook maar enige kennis
Komt ook wel goed maar roept wel allerlei vragen bij me op wat het aansluiten betreft, ik ga de componenten rustig uitleggen op een demo-plank en dan maar eens met testsnoeren verbinden.rikpost schreef:Als je de componenten maar herkend weerstand, spoel, condensator.
Voor de rest is het de lijntjes volgen ,je bent handig zat ,dat komt wel goed![]()
Dit doet mij een beetje aan mijn laminaat plinten denken![]()
Ik bedoelde het filter lezen en aansluitenserum schreef:bedoel je dat het fineren NIET gaat zonder kennis? of .........................
Heey Peter...hoe staat het met je villa? volop in de verbouwing?Peertje schreef:Weer lekker bezig zo te zien.
Heb je al een idee wanneer ze af zijn?
Inderdaad, zijn ze niet enorm groot voor de ruimte. Ik kan even niet duidelijk zien hoever de kasten van de wand staan, maar kan de speaker zo wel lekker zijn lucht kwijt?. Verder natuurlijk geweldig mooie speakersMH schreef:Volgens mij lijkt iedere ruimte waar je die dingen zet ineens heel klein![]()
Wat een mega kasten zeg!