Weer eens grote veranderingen in de plannen. Nadat ik bij de luisterdag in Midden-Limburg ben geweest lag ik 's nachts wakker van de Fetzilla amp van Meanman1964. Samen met de Regals van Rho klonk dat in mijn beleving wel zo enorm lekker, het detail van laag tot hoog gekoppeld aan een toch ontspannen sound, ik was meteen om. De hifimediy klinken absoluut goed, beter dan gemiddeld. Maar een goede versterker zoals de Fetzilla, dat klinkt toch echt anders. Op de luisterdag ook het vergelijk gehoord met UCD, absoluut hoog niveau natuurlijk maar het geluid van de Fetzilla was toch echt veel fijner naar mijn smaak.
Nu Meanman1964 begonnen is met de groupbuy brak het zweet mij dan ook uit. Ik heb nog niet eens mijn minidsp printje van Knuisje volledig in elkaar gebatst maar het begon zo enorm te kriebelen.. Ook al is het financieel een flinke slok, ik heb mij voor vier kitjes laten opschrijven. Momenteel bezig om de benodigde onderdelen buiten de BOM te scoren, zoals Heatsinks en trafo's, gadver dure shizzle hoor. Ik denk dat ik eerst maar eens stereo per ringkern ga, kan later nog wel ringkern trafo's bijkopen.
Verder heb ik L15D versterkers gescored voor weinig voor het laag, incl. een gigantische ringkerntrafo van 800va via marktplaats

. Hiervoor gekozen omdat deze zeer goed getest zijn op diyaudio met heel goede vervormingscijfers en verder overal wordt beschreven dat zij veel grip hebben op de subwoofers waar ze mee gebruikt werden (is wel nodig met mijn subs, ik merk dat mijn Marantz monoblokken dit niet zo goed voor elkaar hebben als mijn hypex plateamp dit verzorgd (heb er daar maar één van en geen zin er nog een bij te kopen).
Om met zes kanalen straks mijn dipolen aan te sturen ga ik nu passief filteren tussen mid-hoog en hoog. Het wordt dus een zeskanaals versterker zoals het er nu naar uit ziet

.
Mvg reinder