Eindelijk de perfecte behuizing gevonden

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Coil
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 05 nov 2012, 18:15

Eindelijk de perfecte behuizing gevonden

Bericht door Coil »

Ff iets testen..uiteindelijk wil ik iets met de CHR-70 van Mark Audio gaan doen met deze woofer.
Het vogelhuisje is met dank aan Xenos:-)
Bijlagen
Tweety.jpg
Gebruikersavatar
Coil
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 05 nov 2012, 18:15

Re: Eindelijk de perfecte behuizing gevonden

Bericht door Coil »

O ja, de breedbander is ipv de tweeter...eindelijk wat Midden in deze Elac
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Eindelijk de perfecte behuizing gevonden

Bericht door Zweitse »

Wat moet dan het uiteidelijke ontwerp worden
Gebruikersavatar
MarcoSQ
Berichten: 1106
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 20:45
Locatie: Mijdrecht

Re: Eindelijk de perfecte behuizing gevonden

Bericht door MarcoSQ »

Coil schreef:
O ja, de breedbander is ipv de tweeter...eindelijk wat Midden in deze Elac
'Hier woont Tweety' ? :rofl: :rofl: :rofl: Leuke oplossing hoor !
Gebruikersavatar
reddoortranscendence
Berichten: 280
Lid geworden op: do 03 nov 2011, 11:38
Locatie: Waalwijk

Re: Eindelijk de perfecte behuizing gevonden

Bericht door reddoortranscendence »

Gaat goed staan in een mooie behuizing die CHR met de Elac woofer.
Al ideeen/plannen?
ff lunche
Berichten: 673
Lid geworden op: do 22 sep 2011, 22:17
Locatie: Arnhem

Re: Eindelijk de perfecte behuizing gevonden

Bericht door ff lunche »

volgens mij is dit het ontwerp..
Gebruikersavatar
Coil
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 05 nov 2012, 18:15

Re: Eindelijk de perfecte behuizing gevonden

Bericht door Coil »

Ontwerp staat nog niet vast..wss iets van een metertje hoog, met als het lukt de woofer aan de zijkant.
Soort crea vorm van de Kef Blade oid.
Gaat het brein nog iets op vinden,,eerst ff verder testen met de nieuwe breedbander
Tweety
Berichten: 138
Lid geworden op: za 22 okt 2005, 23:11
Locatie: Helmond

Re: Eindelijk de perfecte behuizing gevonden

Bericht door Tweety »

MarcoSQ schreef:
Coil schreef:
O ja, de breedbander is ipv de tweeter...eindelijk wat Midden in deze Elac
'Hier woont Tweety' ? :rofl: :rofl: :rofl: Leuke oplossing hoor !

Wel alle :evil:

Ben ik tussen Kerst en Oud en Nieuw eventjes een paar dagen van huis, wordt mijn huis gekraakt. :shock: :goeie:

Nou efin, het doel heilgt de middelen zullen we maar zeggen. :sure:

Groetjes,


(Enne ik zoek wel een ander geschikt huisje voor mijn (toekomstige) speakers) (Ik zit zelf een beetje aan een slakkenhuis te denken)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”