Stephan, 21 jaar, woonachtig in Nieuwleusen. Momenteel werk ik waar ik werken kan, en ga in februari of september weer met een studie starten. Al mijn hele leven staat muziek op nummer 1. Ik drum, speel een beetje gitaar, en speel ook van alles in een orkest. Ik speel in twee bands, en dus in een orkest. Goed geluid vind ik enorm belangrijk, zowel @home als on the road. Momenteel heb ik 2 Tannoy Mercury F3 in mijn kamer staan, waar aardig geluid uit komt.
Enige tijd geleden werd mijn interesse voor het zelf bouwen van speakers gewekt. Ik heb nog totaal geen verstand van het zelf bouwen van audio, maar na me een beetje verdiept te hebben in dit forum, wil ik toch een project gaan beginnen. Een vriend van me wilde aanvankelijk een 'kant en klare' set kopen, maar ik heb hem overgehaald om samen wat 'in elkaar te knutselen'.
Ik zal eerst heel veel lezen, en uiteindelijk beginnen met het project, en dan zal ik wel met een heleboel vragen komen. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden wanneer dat echt heel simpele vragen zijn