Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Wil je heel graag naar ZBA Luisterdag V in Breda, maar kun je helaas niet zelf rijden, laat het OV je in de steek, heb je toch nog een plaatsje vrij in de auto of ben je gewoon opzoek naar een minder kostbaar gezellig ritje met een forum lid?
Zet hier hier je vragen met betrekking tot carpoolen, wellicht is er iemand in de buurt die je mee kunt nemen en hoef je niet om die reden deze mooie gezellig dag aan je voorbij te laten gaan.
t hangt een beetje af van wat er achterin moet aan spullen, maar min 1 persoon kan er wel mee. en als het klein blijft, en de achterbank als zitplek blijft, dan nog wel 2 (evt 3).
Haha, ja. Ik heb serieus gekeken naar een previa, maar de plannen zijn veranderd. we gaan voor een huis En daar hebben we geen haast mee. De overspannen huizenmarkt gaat waarschijnlijk ontspannen met een zeer forse daling van de prijzen. We huren nu, en hebben geen haast om te verkassen. Ondertussen flink doorgaan met sparen. De soeb gaat nog makkelijk enkele jaren mee dus......voor mij geen ultra-snel-luxe-groot audi snelwegkanon
Woon in het centrum maar kan e.v.t. naar een van de stations of een andere handige plek in de buurt gaan als dat makkelijker is. Neem verder geen grote dingen mee, hooguit een laptopje + collectie .flac bestanden.
als er niemand uit je dorp gaat, kan je wel met mij mee, in dat geval t makkelijkste als je dan de rampstadrail naar station rodenrijs pakt (dat ik vlak bij mij om de hoek)
als er niemand uit je dorp gaat, kan je wel met mij mee, in dat geval t makkelijkste als je dan de rampstadrail naar station rodenrijs pakt (dat ik vlak bij mij om de hoek)
Hey hey! gedraag je even,Henkjan, daar in de "metropool" berkel en nog wat.('[-X')
Ik voel me bijna verplicht Timmes een lift aan te bieden, kom ik hem nog thuis ophalen ook. woon toch vlakbij het centrum.
Wat mij betreft kan er wel met mij meegereden worden (gezellig!).
De kofferbak ligt denk ik wel vol met mijn spullen (Peugeot 607)Met niet TE grote andere spullen zouden er nog 2 mee kunnen rijden. Bij geen andere spullen, dan kunnen er 3 mee.
Ik rij de route Soest > Breda, zie plaatje en ga de ochtend/middag en misschien de avond.