Ik wilde zo dicht bij het oorspronkelijke idee blijvenmarkbakk schreef:Akotherm polyesterschuim is redelijk brandveilig. Niet zo veilg natuurlijk als glaswolpanelen.Dan schreef:Ik wil niet al te belerend overkomen maar een dergelijk brandbaar product op het plafond monteren is niet echt verstandig.
Wat overigens ook werkt en lekker goedkoop is zijn systeemplafondplaatjes. Boven de 300Hz kun je daar bijna 100% mee dempen. die kosten afhankelijk van de uitvoering minder dan 8 euro per meter^2
Heeft iemand trouwens tips om vrouwlief over te halen om wat aan akoestiek te doen? Ik heb hier een weigerachtige vriendin...
