Op verzoek wil ik het wel zelf opbouwen (en testen), daar wordt het echter wel wat duurder van.Henkjan schreef:is dit ook opgebouwd te krijgen?
Op DC-3 en DC-4 wordt de versterkeruitgang (voor evt uitgangsrelais) aangesloten.Henkjan schreef:en kan je nog wat uitleggen wat er met die DC1 t/m 4 gebeurt?
Op DC-1 en DC-2 wordt de spoel van een 12V relais aangesloten. Met dit relais kan de uitgang (of voeding) van de versterker worden afgekoppeld.
