LM3886 simpele mono.
Moderator: Beheerdersteam
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Als je nog mooie pcb's zoekt.
(ook te krijgen met enkel pcb van versterker gedeelte of alleen voeding)
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0361063262
(ook te krijgen met enkel pcb van versterker gedeelte of alleen voeding)
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0361063262
Jammer dat ie geen LM3875 pcb-tjes heeftb_force schreef:Als je nog mooie pcb's zoekt.
(ook te krijgen met enkel pcb van versterker gedeelte of alleen voeding)
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0361063262
Groeten,
Mischa
- sterremuur
- Berichten: 174
- Lid geworden op: di 15 mei 2007, 15:36
- Locatie: Haren Gn.
- Contacteer:
Die vind je in Denemarken, bij Dantimax. ik heb ze zelf ook.mischa72 schreef:Jammer dat ie geen LM3875 pcb-tjes heeftb_force schreef:Als je nog mooie pcb's zoekt.
(ook te krijgen met enkel pcb van versterker gedeelte of alleen voeding)
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0361063262![]()
Groeten,
Mischa
http://electronics.dantimax.dk/Kits/Pre ... 64722.html

http://www.audio-circuit.dk/Schematics.html
Bedankt voor de tip. Ik vraag me af waarom deze zo duur moet zijn: http://audiosector.com/lm3875.shtml
Peter vraagt ruim 2x zoveel voor zijn printjes
Waarom ik hiermee kom? Omdat ik de opzet van deze printjes mooier vindt, zo met het aparte voedingsdeel.
Groeten,
Mischa
Peter vraagt ruim 2x zoveel voor zijn printjes
Waarom ik hiermee kom? Omdat ik de opzet van deze printjes mooier vindt, zo met het aparte voedingsdeel.
Groeten,
Mischa
Even goed kijken. Ik geef aan dat het 2x zo duur is. Bij de een zit de voeding op het versterkerprintje, bij de ander zitten voeding en versterker los van elkaar.gervenja schreef:volgens mij is het net ruim twee keer zo duur, de een is prijs per printje de ander prijs per vier printjes. Tevens is de een in euro's en de ander in dollars. Tenzij je de goude printjes bedoeld
Groeten,
Mischa
Haha, daar was ik ook wat mee van plan, tot ik zag dat er een opdruk aan de onderkant van die plantenbak stond. Bij mij zou de onderkant de voorkant worden, het open gedeelte sluiten met een fiks koellichaam en onderin ruimte voor een plaatje met daarin een netaansluiting, cinch en speakerconnectoren.
Dan ga ik wat anders verzinnen, heb nog wel wat ideeen.
Groeten,
Mischa
Dan ga ik wat anders verzinnen, heb nog wel wat ideeen.
Groeten,
Mischa
Haha ben ik mooi te laat met wat tips.
Idd een gainclone is goed om mee te beginnen, daar kan je genoeg mee tegen komen en zal je o.a. leren hoe je de de massa's goed moet aansluiten. Anders krijg je nl brom.
Elektuur heeft een ontwerp gemaakt met zo'n gainclone. Je kunt er vast printjes bestellen. Ik heb ze zelf geëtst toentertijd. Was ook mijn eerste project en heb er enorm veel van geleerd.
Denk aan je koeling btw en leuk project trouwens.
Idd een gainclone is goed om mee te beginnen, daar kan je genoeg mee tegen komen en zal je o.a. leren hoe je de de massa's goed moet aansluiten. Anders krijg je nl brom.
Elektuur heeft een ontwerp gemaakt met zo'n gainclone. Je kunt er vast printjes bestellen. Ik heb ze zelf geëtst toentertijd. Was ook mijn eerste project en heb er enorm veel van geleerd.
Denk aan je koeling btw en leuk project trouwens.
Je kan 't koellichaam ook bovenop doen (doe zoiets nu zelf ook), geeft wel een grappig effect. Nadeel is dan wel weer dat je er weinig bovenop kan zetten...mischa72 schreef:Bij mij zou de onderkant de voorkant worden, het open gedeelte sluiten met een fiks koellichaam en onderin ruimte voor een plaatje met daarin een netaansluiting, cinch en speakerconnectoren.
Wat dan ook weer een voordeel issjons schreef:Je kan 't koellichaam ook bovenop doen (doe zoiets nu zelf ook), geeft wel een grappig effect. Nadeel is dan wel weer dat je er weinig bovenop kan zetten...mischa72 schreef:Bij mij zou de onderkant de voorkant worden, het open gedeelte sluiten met een fiks koellichaam en onderin ruimte voor een plaatje met daarin een netaansluiting, cinch en speakerconnectoren.![]()
Groeten,
Mischa

