ucd 400

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

ucd 400

Bericht door audioot »

hierbij wat foto's van mijn stereo ucd 400 volgens white papaer van bruno putzeis
Bijlagen
PIC00090.JPG
PIC00089.JPG
PIC00088.JPG
PIC00087.JPG
PIC00086.JPG
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Tja, ziet er goed uit zou ik zeggen, maar ben je tevreden met de werking?
(off topic, gezien de reacties, denk ik dat UCD uit de mode is? Verloren van de buizen? Gaat Philips en de anderen met buizen productie toch de economische recessie overwinnen en gaan we terug naar die ouwe vertrouwde beeldbuis....? Zo'n tv die gewoon in je kast past.....? En overal te krijgen is....?
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

tja sietse ,
laat ons de zaak zo stellen dat ik als buizen freak toch meer dan aangenaam verrast ben van die dingen
de eerste indruk met cd is positief en nadat we platendraaiermet de buisjes en carmina burana nog maar eens gelanceerd hadden....tja twas toch iets speciaals
maar ja we zien wel morgen nadat de boel wat in gespeeld is
mvg
audiootjavascript:emoticon(':wink:')
Gebruikersavatar
Christian
Berichten: 337
Lid geworden op: wo 05 okt 2005, 10:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Christian »

Dat ziet er netjes uit audioot. Veel plezier ermee!
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

ik zit eigenlijk nog met een probleempje n.l:bij hard spelen oscilleerd de versterker heel laagfrequent:ttz de konussen gaan enkele keren heen en weer en dan stopt het-heel raar eigenlijk.ik ga eerst eens met een andere voorversterker proberen denk ik
mvg
audioot :?
Gesloten