ucd 400
Moderator: Beheerdersteam
Tja, ziet er goed uit zou ik zeggen, maar ben je tevreden met de werking?
(off topic, gezien de reacties, denk ik dat UCD uit de mode is? Verloren van de buizen? Gaat Philips en de anderen met buizen productie toch de economische recessie overwinnen en gaan we terug naar die ouwe vertrouwde beeldbuis....? Zo'n tv die gewoon in je kast past.....? En overal te krijgen is....?
(off topic, gezien de reacties, denk ik dat UCD uit de mode is? Verloren van de buizen? Gaat Philips en de anderen met buizen productie toch de economische recessie overwinnen en gaan we terug naar die ouwe vertrouwde beeldbuis....? Zo'n tv die gewoon in je kast past.....? En overal te krijgen is....?
tja sietse ,
laat ons de zaak zo stellen dat ik als buizen freak toch meer dan aangenaam verrast ben van die dingen
de eerste indruk met cd is positief en nadat we platendraaiermet de buisjes en carmina burana nog maar eens gelanceerd hadden....tja twas toch iets speciaals
maar ja we zien wel morgen nadat de boel wat in gespeeld is
mvg
audiootjavascript:emoticon('
')
laat ons de zaak zo stellen dat ik als buizen freak toch meer dan aangenaam verrast ben van die dingen
de eerste indruk met cd is positief en nadat we platendraaiermet de buisjes en carmina burana nog maar eens gelanceerd hadden....tja twas toch iets speciaals
maar ja we zien wel morgen nadat de boel wat in gespeeld is
mvg
audiootjavascript:emoticon('
