Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Vind je het leuk een luisterdag in Midden-Limburg te bezoeken?

Ja, ik kom graag een dag luisteren en vind het leuk om spullen mee te nemen.
16
35%
Ja, ik kom graag een dag luisteren en vind het leuk om spullen mee te nemen maar heb (nog) geen vervoer.
3
7%
Ja, ik kom graag een dag luisteren maar neem geen spullen mee.
11
24%
Nee, Midden-Limburg is voor mij te ver reizen ondanks dat ik een luisterdag wel interessant vind.
15
33%
Nee, een luisterdag is voor mij niet interessant.
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door rho »

Da's jammer. :(
Maar de namiddag duurt langer dan de voormiddag, dus je mist nog niet de helft van de dag. :)
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

Dat klopt Rik, ik hoop alleen dat het nog een klein beetje drukker wordt O:) . Anders hebben we erg weinig om naar te kijken/luisteren. Ik heb niet de illusie dat het Breda II moet worden, maar de hele dag mekaar amuseren met nog geen 15 man.....

O ja, graag nog even een reactie mbt het eten.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door rho »

Nou, dat moet toch wel lukken. Ik denk dat dat zelfs met 6 wel moet lukken om een hele dat lekker te luisteren en te leuteren over audio apparatuur en muziek en de kleine kneepjes van het DIY vak en ...
Daar maak ik me weinig zorgen over hoor.
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

Ja, dat klopt ook wel.

Zou iemand (als het niet lukt om de mijne stil te krijgen) misschien een UcD180 mee kunnen brengen? Dan kan ik mijn speakers, voorversterker en cd-spelert meebrengen. Ik wil het spul graag eens aan een specialist analytisch luisteren voorleggen om te bepalen of er meer uit de voorversterker te halen is.

Daarnaast zou ik eventueel ook nog een standaard PS1 mee kunnen brengen voor een vergelijk.

Een HK-Dac on Wood staat hier ook nog, dus voor de geïnteresseerden......

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door rho »

Wat voor opamps heb je gebruikt in je VV?
Misschien dat ik nog wat heb liggen zodat je eens kan wisselen en vergelijken.
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

Is geen zelfbouw, maar de voorversterker die bij de Nikko set hoort. Ik heb op i-net gelezen dat deze verrassend goed zou klinken, vandaar mijn vraag. Is volledig met transistoren, zit dus geen opamp in ;-)
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door rho »

Aha, OK, geen probleem.
Dan hoef ik ook niet te zoeken. :mrgreen:
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

Komop mensen, we hebben meer apparatuur nodig, anders blijft het bij plaatjes draaien op een paar setjes.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door rho »

Er zal toch wel iets samen te stellen zijn.
Verder dan een set luidsprekers en een bron kan ik niets meebrengen.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door hannesie »

Komen er ook nog mensen van de Audio club??

Of is het daar niet aan verteld? :oops:

Ik ga nog wel even kijken of er ruimte is voor het 1 en ander, durf nu niet direct toe te zeggen dat ik kom.

Er waren eerst toch wel aanmeldingen, :roll: :roll: die ik nu niet meer zie reageren.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door ray5150 »

Ik kan niet, helaas... :cry:
Opmerkelijk genoeg zit ik over twee weken wel een midweek in Weert... :-$
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door FR_Aad »

Ik heb in het begin wel positief gereageerd maar toen was er nog geen datum bekend. Twee keer in "in een week" is misschien ook een beetje veel. Zeker vanuit de Randstad is het twee keer een aardig stukje rijden.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door Wowly »

Rustig mies, er wordt nu op bijzonder korte termijn nog wat georganiseerd, dan zal het niet erg Druk worden. Is helemaal nie Errug hoor. Breda is ook zo begonnen.... :D

Als er al 1 set te beluisteren is is het voor mij al goed hoor! Relax, komt allemaal goed.
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

hannesie schreef:
Komen er ook nog mensen van de Audio club??

Of is het daar niet aan verteld? :oops:

Ik ga nog wel even kijken of er ruimte is voor het 1 en ander, durf nu niet direct toe te zeggen dat ik kom.

Er waren eerst toch wel aanmeldingen, :roll: :roll: die ik nu niet meer zie reageren.
Jazeker, de mensen met (ACL) achter hun naam zijn van de audioclub. Sodejuu is een lid hier en Richard B. is een introducee.

Met betrekking tot de aanmeldingen: dat klopt, maar toen het een tijdje stil werd zijn mensen andere zaken gaan plannen voor die dag omdat het onzeker was of deze wel door zou gaan.

Nou ja, speciaal vanwege het commentaar dat er een meeting in het noorden van het land was, hebben we deze datum gekozen. Nu is 2x in een week ineens teveel. Een beetje jammer :cry: .

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door rho »

Geen paniek joh!
Komt helemaal goed.

Ik snap wel dat er mensen afhaakten omdat het zo lang stil bleef/onzeker was. Dat hoeft toch niet te betekenen dat de mensen die wel nog een plaatsje hebben in hun agende op de 10de er niet een heel leuke bedoening van kunnen maken. :D
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

Natuurlijk komt het goed.

Wat doen we met de setup? Er is eens een voorstel geweest om wat lekkers (eten, drinken) mee te brengen.

Is er behoefte om daar rond een uur of 5 wat te eten of wat doen we? Zo ja, wat?

Of regelt eenieder zijn avondeten zelf?

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door rho »

Ik ben geen moeilijke wat eten betreft, zolang het maar geen halal of koosjer is.

Wat de set-up betreft: Mijn speakers mogen op eender welke set. Graag zelfs. Altijd leuk om ze om zoveel mogelijk verschillende sets te kunnen beoordelen.
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

Heren,

Hieronder nog even een opsomming van de belangrijke gegevens voor zaterdag:

Datum: Zaterdag 10 november
Locatie: Zalencentrum De Spil te Maasbracht (Suikerdoossingel 55-57, 6051 HN Maasbracht, 0475 466202)
Tijd: 10.00-17.00 uur (zaal open vanaf 9.00 uur)
Entree: 5 euro

Er zijn op dit moment een 15 aanmeldingen, ik denk dat het met de reeds aangemelde apparatuur te doen is om 1 ruimte te gebruiken. Komen we echter tot de conclusie dat dit te weinig is, kunnen we een ruimte erbij nemen.

Nogmaals: Denk aub aan dempingsmateriaal. Hou er rekening mee dat dekens en dergelijke met lijmklemmen goed ergens aan te bevestigen zijn.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door rho »

€5 is een zeer schappelijke prijs. :D
Ik heb geen dempingsmateriaal, maar wat kleinere lijmklemmen moet wel lukken.
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door TubeHead »

Ik kom ook langs als er nog plaats is :)


Moet ik iets mee nemen ? Heb eigenlijk alles wel is een keer mee gesjouwd namelijk.
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door mischa72 »

Breng maar eens iets lekkers mee om te beluisteren. Er komen ook mensen die ZBA niet kennen namelijk.
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door meanman64 »

Dan verkies ik dus de speakers op de Fetzilla te laten spelen ipv enkel met een sub af te komen. (ik denk dat Patrick geen probleem heeft om die amp met mijn speakers te combineren, toch?)[/quote]

Geen probleem Rik,ik ben benieuwd wat de Regals samen met de Fetzilla gaan doen in een andere ruimte
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door rho »

Yep, daar ben ik ook reuze benieuwd naar. :)
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door mischa72 »

TubeHead schreef:
Ik kom ook langs als er nog plaats is :)


Moet ik iets mee nemen ? Heb eigenlijk alles wel is een keer mee gesjouwd namelijk.
Breng maar wat lekkers mee om naar te luisteren.
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Bericht door mischa72 »

Of de versterker nu bromvrij is of niet, ik breng hem evengoed mee, dan kan ik toch kijken hoe de voorversterker klinkt.

Groeten,
Mischa
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”