Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012

Bericht door sietse »

Zo, toch maar even aangemaakt. 8)
Heb al twee plaatjes gezien.
Laatst gewijzigd door sietse op za 03 nov 2012, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoe is (was) het dagje Beetsterzaag 2012

Bericht door Henkjan »

3:
Amp shootout
Amp shootout
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag

Bericht door TheoK »

Heb een mooie dag gehad.
Weer lekker bijgekletst.
Ben ook erg blij dat mijn HF10 als goed ervaren werd.
Nog wat plaatjes erbij natuurlijk.
Bijlagen
P1050936.JPG
P1050937.JPG
P1050938.JPG
P1050939.JPG
P1050940.JPG
P1050941.JPG
P1050942.JPG
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Hoe is (was) het dagje Beetsterzaag 2012

Bericht door AatV »

Ben net terug uit Beetsterzwaag. Een aantal mooie zaken gehoord, waabij vooral de luidsperekers met Air Motion Transformers opvielen. De akoestiek viel zeker niet tegen!
Zoals onderhand usance een prettige sfeer en het was leuk om een paar oude (en nieuwe) bekenden te zien.

groet,
Aat

P.S. heb een zwart tasje met nog wat eetwaren aan de kapstok bij de buitendeur laten hangen. Heeft iemand dit nog gezien en/of meegenomen?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoe is (was) het dagje Beetsterzaag 2012

Bericht door ds23man »

En ik ben ook weer veilig thuis gekomen na mijn koelwaterslang debakel! :lol:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoe is (was) het dagje Beetsterzaag 2012

Bericht door ds23man »

Zo, ik ben weer een beetje bijgetrokken. Toch wel vermoeiend, veel kennismakingen en gesprekken, de stress van de auto: kom ik wel zonder problemen thuis. Bij thuiskomst gelijk weer daar Appie, want de zaterdagse boodschappen moesten nog gedaan worden. Net een Pizza in mijn kanaal gedouwd en paar :beer: kan ik conluderen dat het een geslaagde dag was. :D Ben eigenlijk niet echt aan luisteren toegekomen, maar dat het vooral met het feit te maken dat het gewoon te rumoerig was. En dat heeft gewoon met de locatie te maken, alles in 1 ruimte werkt niet..... Ja, om te ouwehoeren wel maar dan kunnen we ook gewoon de kroeg in gaan.

En verder vindt ik dat we allemaal een ZBA pet moeten hebben met onze gebruikersnaam er op! :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Hoe was het dagje Beetsterzaag 2012

Bericht door TubeHead »

Kak... helemaal vergeten..

Nou kom op met de foto's ! Maak me jaloers ! :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoe was het dagje Beetsterzaag 2012

Bericht door ds23man »

Sietse heeft trouwens een vette typo gemaakt in de topictitel! :lol:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoe was het dagje Beetsterzaag 2012

Bericht door ds23man »

TubeHead schreef:
Kak... helemaal vergeten..

Nou kom op met de foto's ! Maak me jaloers ! :mrgreen:

Hier staan een aantal heren gebiologeerd te kijken naar een bult aardappelen in de Flevohof.........
_DSC0077.jpg

:rofl:
Gebruikersavatar
CoenvanDongen
Berichten: 875
Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoe was het dagje Beetsterzaag 2012

Bericht door CoenvanDongen »

Was leuk om al de langskomende projecten nu een keer te kunnen beluisteren!
Was erg onder de indruk en ik begin langzaam aan een zwak te krijgen voor amt tweetertjes :)
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Hoe is (was) het dagje Beetsterzaag 2012

Bericht door richard »

AatV schreef:
P.S. heb een zwart tasje met nog wat eetwaren aan de kapstok bij de buitendeur laten hangen. Heeft iemand dit nog gezien en/of meegenomen?
ja en nee (ik heb je een berichtje gestuurd).

Verder vond ik het een gezellige middag. En Sietse, jammer dat je er niet was; beterschap toegewenst.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012

Bericht door Henkjan »

en ook al weer een tijdje thuis. ondanks de slechte start dat ik zonder m'n 3weggen op pad ging was het wederom een geslaagde dag. :goeie:

Het in 1 ruimte zijn vind ik nou net een van de leuke dingen van Beesterzwaag, een stuk meer bijeenkomst en mss wat minder luisteren dan met diverse ruimtes.

qua luidsprekers vond ik Rudy z'n Mundorf/Audax vloerstaander echt top, deed echt alles goed (toch ook maar eens met een AMT aan de gang 8) ) De amp-shootout leverde (gelukkig voor mij :lol: ) de bevestiging op dat een ncore toch wel erg goed is, maar dat t verschil met de UcD uiteraard niet wereldschokkend is.

oh ja, die klasse A die ik mee had, dat was onderstaande in een Modu kast:
en dan op een 30A Meanwell voeding en een flinke cap
en dan op een 30A Meanwell voeding en een flinke cap
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012

Bericht door hannesie »

Ik zal mijn fotootjes wel posten als wij weer thuis zijn, en het filmpje wat ik heb gemaakt van de Eton kastjes in het desbetreffende topic plaatsen, ben nu lekker in het hotel na een goede maaltijd in Groningen.

Het was weer het bekende fenomeen, echt luisteren was meer naar elkaar en wat/duidelijk minder naar de muziek. :mrgreen:

Wel weer een bruut gezellige dag met veel wetenswaardigheden en bijzonderheden.

En de Boxen van Niko klonken nu dus echt beter als in Breda.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012

Bericht door AatV »

hannesie schreef:
Het was weer het bekende fenomeen, echt luisteren was meer naar elkaar en wat/duidelijk minder naar de muziek. :mrgreen:
En zijn we eindelijk een keer helemaal stil, gaat er een mobieltje... :mrgreen:

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012

Bericht door Zweitse »

Weer een ontzettende leuke dag gehad in Beetsterzwaag. Weer veel leuke dingen gezien en gehoord. Helaas heeft één van de drivertjes van de MarkAudio TILL-2 70 de terugreis niet overleeft :evil: . Wel jammer want ik vond ze wel heel erg lekker klinken op de HF-10 van TheoK. Mocht er dus nog iemand zijn die een paartje, of een enkele CHR70 van de eerste generatie heeft liggen hou ik mij zeer aanbevolen.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012

Bericht door FR_Aad »

Zweitse schreef:
Weer een ontzettende leuke dag gehad in Beetsterzwaag. Weer veel leuke dingen gezien en gehoord. Helaas heeft één van de drivertjes van de MarkAudio TILL-2 70 de terugreis niet overleeft :evil: . Wel jammer want ik vond ze wel heel erg lekker klinken op de HF-10 van TheoK. Mocht er dus nog iemand zijn die een paartje, of een enkele CHR70 van de eerste generatie heeft liggen hou ik mij zeer aanbevolen.
Arggggg, balen man
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012

Bericht door dre »

da`s triest! :(

de combi met de versterker van theo was erg lekker inderdaad!

wat me erg opviel tijdens het luisteren: als het volume via de pc werd geregeld storte het totalle geluidsbeel in,zo plat als een duppie..... :roll:

verder weer fraaie dingen beluisterd en leuken en zeer vervelende mensen ontmoet!

ook weer duidelijk dat amt gewoon het mooiste is! :sure:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012

Bericht door FR_Aad »

Mag ik deze plek misbruiken om de organisatie te bedanken?
Een gezellige dag in een eigen ongedwongen sfeer.
Dank!

Aad


Oww-ja, het kan natuurlijk niet zonder de mooie creaties van de leden he?
Ook jullie bedankt!
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012

Bericht door TheoK »

Dat was zeker een geslaagd experiment.
En op de speakers van Dalojan klonk de HF10 zeer goed.
Jammer van de schade Zweitse.
Daar zit niemand op te wachten. :(

Verder was ik ook erg onder de indruk van het setje van AatV.
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012

Bericht door TheoK »

dre schreef:
de combi met de versterker van theo was erg lekker inderdaad!

wat me erg opviel tijdens het luisteren: als het volume via de pc werd geregeld storte het totalle geluidsbeel in,zo plat als een duppie..... :roll:
Dat vond ik ook.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012

Bericht door dre »

inderdaad nog even de complimenten voor de set van aat!
dat speelde echt heel erg lekker.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012

Bericht door ds23man »

dre schreef:
verder weer fraaie dingen beluisterd en leuken en zeer vervelende mensen ontmoet!
Nou ben ik toch eigenlijk wel benieuwd wie er leuk zijn en wie vervelend???????
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012

Bericht door dre »

vreemd dat jij dat als enige vraagt. :lol:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012

Bericht door ds23man »

dre schreef:
vreemd dat jij dat als enige vraagt. :lol:
Nou, om eerlijk te zijn vroeg ik mij al af waarom niemand die vraag eerder gesteld heeft! :mrgreen:

Gelukkig ( in de context van de vraag) heb ik jouw gister niet ontmoet en weet niet eens hoe je er uit ziet.... :rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012

Bericht door dre »

ik heb je wel gezien:jij ging een keer of 100 naar buiten toch?

maar we gaan elkaar wel weer een keer zien. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”