Heb al twee plaatjes gezien.
Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Heb een mooie dag gehad.
Weer lekker bijgekletst.
Ben ook erg blij dat mijn HF10 als goed ervaren werd.
Nog wat plaatjes erbij natuurlijk.
Weer lekker bijgekletst.
Ben ook erg blij dat mijn HF10 als goed ervaren werd.
Nog wat plaatjes erbij natuurlijk.
Re: Hoe is (was) het dagje Beetsterzaag 2012
Ben net terug uit Beetsterzwaag. Een aantal mooie zaken gehoord, waabij vooral de luidsperekers met Air Motion Transformers opvielen. De akoestiek viel zeker niet tegen!
Zoals onderhand usance een prettige sfeer en het was leuk om een paar oude (en nieuwe) bekenden te zien.
groet,
Aat
P.S. heb een zwart tasje met nog wat eetwaren aan de kapstok bij de buitendeur laten hangen. Heeft iemand dit nog gezien en/of meegenomen?
Zoals onderhand usance een prettige sfeer en het was leuk om een paar oude (en nieuwe) bekenden te zien.
groet,
Aat
P.S. heb een zwart tasje met nog wat eetwaren aan de kapstok bij de buitendeur laten hangen. Heeft iemand dit nog gezien en/of meegenomen?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hoe is (was) het dagje Beetsterzaag 2012
En ik ben ook weer veilig thuis gekomen na mijn koelwaterslang debakel! 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hoe is (was) het dagje Beetsterzaag 2012
Zo, ik ben weer een beetje bijgetrokken. Toch wel vermoeiend, veel kennismakingen en gesprekken, de stress van de auto: kom ik wel zonder problemen thuis. Bij thuiskomst gelijk weer daar Appie, want de zaterdagse boodschappen moesten nog gedaan worden. Net een Pizza in mijn kanaal gedouwd en paar
kan ik conluderen dat het een geslaagde dag was.
Ben eigenlijk niet echt aan luisteren toegekomen, maar dat het vooral met het feit te maken dat het gewoon te rumoerig was. En dat heeft gewoon met de locatie te maken, alles in 1 ruimte werkt niet..... Ja, om te ouwehoeren wel maar dan kunnen we ook gewoon de kroeg in gaan.
En verder vindt ik dat we allemaal een ZBA pet moeten hebben met onze gebruikersnaam er op!

En verder vindt ik dat we allemaal een ZBA pet moeten hebben met onze gebruikersnaam er op!
Re: Hoe was het dagje Beetsterzaag 2012
Kak... helemaal vergeten..
Nou kom op met de foto's ! Maak me jaloers !
Nou kom op met de foto's ! Maak me jaloers !
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hoe was het dagje Beetsterzaag 2012
Sietse heeft trouwens een vette typo gemaakt in de topictitel! 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hoe was het dagje Beetsterzaag 2012
TubeHead schreef:Kak... helemaal vergeten..
Nou kom op met de foto's ! Maak me jaloers !
Hier staan een aantal heren gebiologeerd te kijken naar een bult aardappelen in de Flevohof.........
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Hoe was het dagje Beetsterzaag 2012
Was leuk om al de langskomende projecten nu een keer te kunnen beluisteren!
Was erg onder de indruk en ik begin langzaam aan een zwak te krijgen voor amt tweetertjes
Was erg onder de indruk en ik begin langzaam aan een zwak te krijgen voor amt tweetertjes
Re: Hoe is (was) het dagje Beetsterzaag 2012
ja en nee (ik heb je een berichtje gestuurd).AatV schreef:P.S. heb een zwart tasje met nog wat eetwaren aan de kapstok bij de buitendeur laten hangen. Heeft iemand dit nog gezien en/of meegenomen?
Verder vond ik het een gezellige middag. En Sietse, jammer dat je er niet was; beterschap toegewenst.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
en ook al weer een tijdje thuis. ondanks de slechte start dat ik zonder m'n 3weggen op pad ging was het wederom een geslaagde dag.
Het in 1 ruimte zijn vind ik nou net een van de leuke dingen van Beesterzwaag, een stuk meer bijeenkomst en mss wat minder luisteren dan met diverse ruimtes.
qua luidsprekers vond ik Rudy z'n Mundorf/Audax vloerstaander echt top, deed echt alles goed (toch ook maar eens met een AMT aan de gang
) De amp-shootout leverde (gelukkig voor mij
) de bevestiging op dat een ncore toch wel erg goed is, maar dat t verschil met de UcD uiteraard niet wereldschokkend is.
oh ja, die klasse A die ik mee had, dat was onderstaande in een Modu kast:
Het in 1 ruimte zijn vind ik nou net een van de leuke dingen van Beesterzwaag, een stuk meer bijeenkomst en mss wat minder luisteren dan met diverse ruimtes.
qua luidsprekers vond ik Rudy z'n Mundorf/Audax vloerstaander echt top, deed echt alles goed (toch ook maar eens met een AMT aan de gang
oh ja, die klasse A die ik mee had, dat was onderstaande in een Modu kast:
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Ik zal mijn fotootjes wel posten als wij weer thuis zijn, en het filmpje wat ik heb gemaakt van de Eton kastjes in het desbetreffende topic plaatsen, ben nu lekker in het hotel na een goede maaltijd in Groningen.
Het was weer het bekende fenomeen, echt luisteren was meer naar elkaar en wat/duidelijk minder naar de muziek.
Wel weer een bruut gezellige dag met veel wetenswaardigheden en bijzonderheden.
En de Boxen van Niko klonken nu dus echt beter als in Breda.
Het was weer het bekende fenomeen, echt luisteren was meer naar elkaar en wat/duidelijk minder naar de muziek.
Wel weer een bruut gezellige dag met veel wetenswaardigheden en bijzonderheden.
En de Boxen van Niko klonken nu dus echt beter als in Breda.
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
En zijn we eindelijk een keer helemaal stil, gaat er een mobieltje...hannesie schreef:Het was weer het bekende fenomeen, echt luisteren was meer naar elkaar en wat/duidelijk minder naar de muziek.![]()
groet,
Aat
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Weer een ontzettende leuke dag gehad in Beetsterzwaag. Weer veel leuke dingen gezien en gehoord. Helaas heeft één van de drivertjes van de MarkAudio TILL-2 70 de terugreis niet overleeft
. Wel jammer want ik vond ze wel heel erg lekker klinken op de HF-10 van TheoK. Mocht er dus nog iemand zijn die een paartje, of een enkele CHR70 van de eerste generatie heeft liggen hou ik mij zeer aanbevolen.
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Arggggg, balen manZweitse schreef:Weer een ontzettende leuke dag gehad in Beetsterzwaag. Weer veel leuke dingen gezien en gehoord. Helaas heeft één van de drivertjes van de MarkAudio TILL-2 70 de terugreis niet overleeft. Wel jammer want ik vond ze wel heel erg lekker klinken op de HF-10 van TheoK. Mocht er dus nog iemand zijn die een paartje, of een enkele CHR70 van de eerste generatie heeft liggen hou ik mij zeer aanbevolen.
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
da`s triest!
de combi met de versterker van theo was erg lekker inderdaad!
wat me erg opviel tijdens het luisteren: als het volume via de pc werd geregeld storte het totalle geluidsbeel in,zo plat als een duppie.....
verder weer fraaie dingen beluisterd en leuken en zeer vervelende mensen ontmoet!
ook weer duidelijk dat amt gewoon het mooiste is!
de combi met de versterker van theo was erg lekker inderdaad!
wat me erg opviel tijdens het luisteren: als het volume via de pc werd geregeld storte het totalle geluidsbeel in,zo plat als een duppie.....
verder weer fraaie dingen beluisterd en leuken en zeer vervelende mensen ontmoet!
ook weer duidelijk dat amt gewoon het mooiste is!
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Mag ik deze plek misbruiken om de organisatie te bedanken?
Een gezellige dag in een eigen ongedwongen sfeer.
Dank!
Aad
Oww-ja, het kan natuurlijk niet zonder de mooie creaties van de leden he?
Ook jullie bedankt!
Een gezellige dag in een eigen ongedwongen sfeer.
Dank!
Aad
Oww-ja, het kan natuurlijk niet zonder de mooie creaties van de leden he?
Ook jullie bedankt!
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Dat was zeker een geslaagd experiment.
En op de speakers van Dalojan klonk de HF10 zeer goed.
Jammer van de schade Zweitse.
Daar zit niemand op te wachten.
Verder was ik ook erg onder de indruk van het setje van AatV.
En op de speakers van Dalojan klonk de HF10 zeer goed.
Jammer van de schade Zweitse.
Daar zit niemand op te wachten.
Verder was ik ook erg onder de indruk van het setje van AatV.
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Dat vond ik ook.dre schreef:de combi met de versterker van theo was erg lekker inderdaad!
wat me erg opviel tijdens het luisteren: als het volume via de pc werd geregeld storte het totalle geluidsbeel in,zo plat als een duppie.....![]()
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
inderdaad nog even de complimenten voor de set van aat!
dat speelde echt heel erg lekker.
dat speelde echt heel erg lekker.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Nou ben ik toch eigenlijk wel benieuwd wie er leuk zijn en wie vervelend???????dre schreef:verder weer fraaie dingen beluisterd en leuken en zeer vervelende mensen ontmoet!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Nou, om eerlijk te zijn vroeg ik mij al af waarom niemand die vraag eerder gesteld heeft!dre schreef:vreemd dat jij dat als enige vraagt.
Gelukkig ( in de context van de vraag) heb ik jouw gister niet ontmoet en weet niet eens hoe je er uit ziet....
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
ik heb je wel gezien:jij ging een keer of 100 naar buiten toch?
maar we gaan elkaar wel weer een keer zien.
maar we gaan elkaar wel weer een keer zien.
