Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Vind je het leuk een luisterdag in Midden-Limburg te bezoeken?

Ja, ik kom graag een dag luisteren en vind het leuk om spullen mee te nemen.
16
35%
Ja, ik kom graag een dag luisteren en vind het leuk om spullen mee te nemen maar heb (nog) geen vervoer.
3
7%
Ja, ik kom graag een dag luisteren maar neem geen spullen mee.
11
24%
Nee, Midden-Limburg is voor mij te ver reizen ondanks dat ik een luisterdag wel interessant vind.
15
33%
Nee, een luisterdag is voor mij niet interessant.
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door rho »

Ow, dan ben ik 2 data door elkaar aan het halen. :oops:
Voor de 10de is mij ook goed hoor. :mrgreen:
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

Mannen,

Ik heb zojuist kontakt gehad met Geert van De Spil. Ik ben uitgenodigd om komende week even een kijkje te komen nemen naar de ruimtes. Het betreffen klaslokalen waar we er zoals het er nu uitziet 3 van kunnen huren. De huurprijs zouden we wel uitkomen, zei Geert me. Ik zal me nog even tot Jan vervoegen om wat meer details met betrekking tot het organiseren van de luisterdag in Breda.

10 november kunnen jullie dus in jullie agenda noteren. Aangezien ik nog niet weet wat de aankleding van de ruimtes is, lijkt het mij verstandig om alvast dempingsmateriaal (denk aan dekens, tapijten, dekbedden enz) te gaan verzamelen cq klaarleggen om een en ander ook een beetje klinkend te krijgen.

Wat vinden jullie acceptabel als entree? Zo kunnen we het voor en door leden idee een beetje hoog houden.

Ik stel voor dat we het geld dat we over hebben gebruiken om dit mooie forum in de lucht te houden.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door Wowly »

Hoi Mies,

Goed dat je het hebt opgepakt. Ik zou lekker klein beginnen. Spreek met de beheerder af dat je de ruimtes gaat inzetten naarmate er meerdere mensen komen. Als er 8 man komen heb je maar één ruimte nodig. Als er 18 man komen pak je er 2.
Als het gezellig was groei je het jaar erna weer wat groter, want als er veel leut was zijn ze allemaal van de partij.

Als het de 10e wordt gehouden kan ik ook meedoen (net toestemming gekregen van de bazin). Neem ik sowieso de reference monitors mee.

Prijs: afhankelijk van de zaal huur en de hoeveelheid personen die komen. Zorg ervoor dat je voor de eerste keer de mensen laat aangeven wie er komt en wat meeneemt, zodat je complete sets kun maken. Typ dit neer in een reply. Nu weet je ongeveer hoeveel man er komen en kun je een zaalhuur maken. Reken op minstens 5 euro. Als we er zelf eten en drinken mogen meenemen stel ik voor in in de juiste limburgse traditie enigzins bourgondische happening van maken met lekker hapjes en drankjes enzo. American style (iedereen neemt wat mee).

Als er interessante sets komen wordt het vanzelf druk. Op de dag in Breda staan altijd de meest bijzondere creaties (soms wat weggemoffeld in een hoekje, maar als de eigenaar hem aansluit is het vaak genieten geblazen 8) ) wat een aanzuigend effect heeft. Dus: zorg dat je sowieso een paar fraaie sets hebt staan: wil iedereen zijn muziek hebben gehoord erop :D En aangezien je banden hebt met de audioclub Limburg met een bijzonder nivo moet dat wel gaan lukken dacht ik zo....

Als je wil dat ik je meehelp geef maar een gil, na zondag heb ik meer tijd (jongste zoon wordt vrijdag 5 en heeft za en zo feesten...)

groetjes

jan

(PS:anders bel maar ff, je hebt mijn nummer...)
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

Dank je Jan.

Mijn voornaamste vraag die ik dan ook wil stellen is de volgende:

Wie van de mensen die zich hebben opgegeven in de poll hebben de moed niet opgegeven en zijn zaterdag 10 november in staat om te komen? Een leuke set of leuke componenten meebrengen is uiteraard het mooiste, maar als je alleen wil komen voor de Limburgse gezelligheid mag dat natuurlijk ook.

Ik ga midden van de week kijken naar de lokatie en kan daarna meer zeggen over de aankleding ervan.

Met betrekking tot eten en drinken moet ik dus nog even overleggen met de eigenaar.

Groeten,
Mischa

Aanmeldingen (7):
- mischa72
- meiborg (Reinder) + vader
- wowly (Refmons)
- meanman64 (Fetzilla)
- Rho (HE Maxi Regal)
- John P (MoDiBipool)
Laatst gewijzigd door mischa72 op di 30 okt 2012, 22:10, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door meiborg »

Helemaal goed, ik wil ook graag komen samen met mijn vader, leuk dagje uit samen.

Mvg Reinder
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door Wowly »

Kheb er nu al zin in hahaha (krijg het bredagevoel helemaal terug)
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

Wowly schreef:
Kheb er nu al zin in hahaha (krijg het bredagevoel helemaal terug)
Ik heb je er ook maar alvast bij gezet ;-)
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door meanman64 »

Ik kom ook met de Fetzilla amp
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door rho »

Ik moet de speakers nog 2 laagjes vernis geven. :oops:
Maar het zal wel lukken. Vanaf morgen-avond heb ik verlof. :)

De subwoofer raakt niet af. Ik moet binnen verven omdat de hobby-ruimte nog niet geïsoleerd is. (da's een project op zich) En bij deze koude komt dat niet goed anders. En binnen is geen plaats om én de woofer én de speakers bij elkaar te zetten om te verven/vernissen.

Dan verkies ik dus de speakers op de Fetzilla te laten spelen ipv enkel met een sub af te komen. (ik denk dat Patrick geen probleem heeft om die amp met mijn speakers te combineren, toch?)
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door John P »

Ik neem 2 satellietjes (<100Hz) mee die een tweeter aan de achterkant heeft die mono-,di- en bipool geschakeld kan worden. Leuk voor wat testjes met plaatsing en dergelijke, een sub is niet noodzakelijk.
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door rho »

mischa72 schreef:
Aanmeldingen (7):
- mischa72
- meiborg (Reinder) + vader
- wowly (Refmons)
- meanman64 (Fetzilla)
- Rho (Speakers, naam niet bekend)
- John P (MoDiBipool)
HE Maxi Regal.
Die hebben ook al in Breda gespeeld, maar om 1 of andere reden vielen ze daar wat tegen. Na een uitgebreide test bij Patrick thuis blijken ze toch wel wat in huis te hebben. (wat ze bij mij thuis ook wel laten horen trouwens)
Nu ben ik eens benieuwd wat het Limburgse publiek er van vindt.
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

Job done :wink:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door Wowly »

Ik kom in de middag, mijn middelste zoon moet afzwemmen......
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

Wowly schreef:
Ik kom in de middag, mijn middelste zoon moet afzwemmen......
Succes alvast !!
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

De bezoekerslijst wordt in een ander topic bijgehouden. Zie hier.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door rho »

Ik heb de indruk dat we nog bronnen en versterkers missen.
Ik zal ook een ouderwetse CD-speler meebrengen.
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

Heel misschien breng ik nog een set mee, maar dat ligt eraan of ik de brom uit de NikkoUcD krijg.

O ja, denken jullie ook zelf aan zaken als haspels en verdeeldozen?

Gr. Mischa
Gebruikersavatar
wdd
Berichten: 103
Lid geworden op: za 19 jun 2010, 18:35
Locatie: Rotselaar (B)

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door wdd »

Ik kom ook. Indien er interesse zou zijn kan ik wel mijn EMM6 meetmic + laptop met arta en holmimpulse meenemen ?
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door rho »

Daar is altijd wel interesse in denk ik.
Misschien dat ik dan nog een setje speakers meebreng. Maar dat gaat enkel als de vriendin ze niet nodig heeft.
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

Zo, vanavond bij de lokatie geweest. We hebben indien gewenst 3 ruimtes ter beschikking. We beginnen met 1 en als we ruimte tekort komen, kunnen we er een bij nemen.
De ruimtes zijn behoorlijk hard en groot, dus een royale hoeveelheid dempingsmateriaal is zo goed als essentieel.

We kunnen gebruik maken van catering, maar ik hoor graag jullie ideeën. We kunnen de uitbater aan het einde van de dag patat laten bakken (uiteraard tegen betaling), maar als er andere ideeën zijn, hoor ik dat graag, de uitbater is erg behulpzaam.

Pizza's hebben we in Breda, doen we het in Limburg anders of willen we daar ook pizza's?

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door hannesie »

Tot hoe laat wilde je doorgaan? :mrgreen:
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

We kunnen om 9.00 uur binnen en tot ca 18.00 uur doorgaan. Wellicht dat als we er ook eten dat het later mag worden.

Gr. Mischa
Gebruikersavatar
medal-mike
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 29 apr 2012, 15:36
Locatie: Margraten

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door medal-mike »

wdd schreef:
Ik kom ook. Indien er interesse zou zijn kan ik wel mijn EMM6 meetmic + laptop met arta en holmimpulse meenemen ?
Dat wil ik graag wel eens zien, voordat ik mijn meetsetje compleet maak.
Heb jij al eens met REW gewerkt?
Gebruikersavatar
wdd
Berichten: 103
Lid geworden op: za 19 jun 2010, 18:35
Locatie: Rotselaar (B)

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door wdd »

REW staat ook op die laptop. Tot nu heb ik alleen de RTA functie hiervan gebruikt.
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door meanman64 »

Wegens enkele verplichtingen kan ik pas tegen de middag arriveren :(
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”